וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיכנס להייטק? זה התפקיד שיכול להעניק לכם את הכרטיס

חברת TripleTen משיקה קורס QA כדי לתת מענה לדרישה לתפקיד. 58% מבודקי התוכנה בתעשיית ההייטק הישראלית השתלבו בתפקיד ללא תואר אקדמאי

צוות בוגרים, מרצים ועובדים בחברת TripleTen. Lia Geldman,
צוות בוגרים, מרצים ועובדים בחברת TripleTen/Lia Geldman

חברת TripleTen (לשעבר פרקטיקום), חברת EdTech בינלאומית, המנהלת תכניות הכשרה (בוטקאמפ) באונליין להסבה למקצועות הטכנולוגיה, משיקה בישראל קורס QA, שמהווה שער הכניסה להייטק עבור עובדים לא מנוסים שמגיעים מתחומי עבודה לא טכנולוגיים. עפ"י מחקר שהחברה ביצעה בחצי השנה האחרונה עולה כי 58% מבודקי התוכנה בתעשיית ההייטק הישראלית השתלבו בתפקיד ללא תואר אקדמאי הקשור למדעים או מדעי המחשב. בהתבסס על TechMonster השכר ההתחלתי של QA מתחיל.ה נע בין 10-15 אלף שקל בחודש, ויכול להגיע ל 28 אלף שקל במשרת ניהול לאחר ניסיון של 5 שנים ומעלה. השכר ההתחלתי של ראש צוות QA עומד על 18-20 אלף שקלים בשנתיים הראשונות ומגיע ל 31 אלף שקל. QA במשרות פיתוח אוטומציה מתחילים בשכר של 16-19 אלף שקל ויכול להגיע עד 37 אלף שקל במשרות ניהול.

למי שמבקש להשתלב בתעשיית ההייטק ללא תואר או ידע בתחומי הטכנולוגיה, מקצוע ה QA הוא אחד מהמקצועות המובילים לכך. בתפקיד נדרשים כישורים אנליטיים, כישורי ניהול וארגון וכישורי תקשורת בינאישית מפותחים, חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת זיהוי ופתירת בעיות. על הבסיס הזה הידע והיכולות הטכניות ניתנים לרכישה באמצעות לימודים וניסיון בעבודה. מעל ל 65% מהמשרות הפתוחות בשוק דורשות לפחות ידע בסיס באוטומציה ולכן הקורס שהושק כולל לימודי בדיקות תוכנה ידניות ואוטומציה ובנוסף, יסודות של מדעי המחשב ושפות תכנות במטרה להעניק לבודקים והבודקות ידע מקיף שיסייע להם במציאת עבודה.

טלית ארליך, מנהלת שיווק ותקשורת דיגיטלית ב TripleTen ישראל: אנחנו נרגשים לראות את הסטודנטים והסטודנטיות שהצטרפו לקורס החדש שהשקנו. הם מבינים שהדרך שלהם להיכנס לתעשיית ההייטק מתחילה מהרגע שבו הם בחרו לעשות הסבת מקצוע והם באים עם דרייב גדול להצליח לא רק בלימודים אלא בכל המעטפת מסביב אשר תסייע להם במציאת עבודה. המחוייבות שלנו כלפיהם גדולה ועוד יותר בתקופה זו. למרות המצב השורר כיום, אנחנו רואים כי הפרדיגמה לא השתנתה ועדיין היקף ההיצע של המשרות גדול מהיקף הביקוש".

טלית ארליך מנהלת שיווק ותקשורת דיגיטלית ב TripleTen ישראל. Masha Troyanker,
טלית ארליך מנהלת שיווק ותקשורת דיגיטלית ב TripleTen ישראל/Masha Troyanker

קורס QA של TripleTen מתקיים באונליין במשך 5 חודשים, עם גמישות בשעות הלימודים והתאמה לכל מי שרוצה לעשות הסבה מקצועית לתחומי הטכנולוגיה, גם ללא רקע טכנולוגי אך עם מוטיבציה גבוהה ללימוד. הוא כולל פרויקטים אמיתיים מהתעשיה, ליווי מנטורים בעלי ניסיון, וובינרים, מפגשי עבודה באונליין ועוד.

חברת TripleTen (לשעבר פרקטיקום) פועלת בישראל (ובארה"ב) משנת 2020. סטודנטים ובוגרים של התכנית השתלבו בחברות בינלאומיות וכן סטארטאפים ישראלים, בניהם: גוגל/ווייז, מיקרוסופט, פיוניר, מובילאיי, טבע, ויקס, טבולה, סימילרווב, אפ-פלייר ועוד. תכנית ההכשרה נכללה ברשימת 41 הבוטקאמפ אונליין הטובים ביותר עפ"י Course Report לשנת 2022. לחברה משרדים באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית, אסיה וישראל, ולה למעלה מ 5,000 בוגרים בכל העולם, קרוב ל- 80% מהם התקבלו לעבודה תוך מספר חודשים מסיום התכנית. לפרטים נוספים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully