וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות בישראל: LG ו-TCL מכריזות על דגמי טלוויזיות חדשים

26.6.2023 / 18:48

מסך בתוך מזוודה, מערכות עדשות זעירות וסאב וופר בגב של הטלוויזיה: אלו החידושים של הטלוויזיות לשנת 2023 אצל LG ו-TCL

LG OLED. ShutterStock
LG OLED/ShutterStock

אתמול הכריזו גם LG וגם TCL על דגמי הטלוויזיות החדשים שלהן ל-2023, כל אחת מהן הכריזה על ארבע סדרות בטכנולוגיות שונות, ואילו LG הציגה גם מסכי טלוויזיה ניידים, המיועדים לאירועים בחוץ או לניוד בתוך הבית מחדר לחדר. LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית, הכריזו על ארבע סדרות כאמור, בגדלים שנעים בין 48 ל-97 אינץ', בטכנולוגיות ה-QNED, Nano (שתיהן טכנולוגיות LED) וה-UHD, וסדרת OLED (LG מציינת בימים אלה עשור לטכנולוגיה) ובנוסף יש ל-LG, שני דגמים בסדרה הניידת שנקראים StandbyMe ו-Standbyme Go, שהוא בעצם מסך בתוך מזוודה.

השנה LG מציגה בסדרות העיליות (G ו-Z) חידוש בשם Brightness Booster, המשתמש במערך של עדשות זעירות, שתפקידן להעלות את תפוקת האור ולהגביר את הבהירות של המסך, לצד אלגוריתמים חדשים שאמורים להעלות את הבהירות עד 70 אחוזים יותר, לצד פאנלי OLED חדשים.

בתחום הסאונד, LG, בדומה לסוני שהשיקה את המסכים שלה בשבוע שעבר, גם היא מציעה סנכרון עם סאונד בר או צליל היקפי וירטואלי ישירות ממערכת הרמקולים של הטלוויזיה.

LG גם מציעה כאמור שני מסכים ניידים, ה-StandbyME הוא צג 27 אינץ' שיושב על עמוד עם גלגלים וניתן לנייד אותו ברחבי הבית. הוא כולל גם מעמד לסמארטפון שהוא המקור לתכנים או משמש כמצלמה עבור שיחות וידאו. ניתן להתחבר למסך באמצעות חיבור מחווט (HDMI או USB) או אלחוטי.
באופן דומה, LG מציעה גם את ה-StandbyME Go, שהוא מסך בתוך מזוודה. המחירים של LG מתחילים ב-3,190 שקלים למסך QNED של 55 אינץ', ומגיעים עד ל-110,000 שקלים לצג OLED בגודל 88 אינץ' מסדרת ה-Z3.

המסך החדש של LG. LG,
מסך LG OLED evo C3/LG

הולכים על QLED

בצירוף מקרים, גם חברת TCL הסינית והיבואנית הרשמית SG, הכריזו אתמול על קווי הטלוויזיות החדשים שלהם ל-2023. ב-TCL הולכים דווקא על טכנולוגיית ה-QLED הנגישה יותר מ-OLED של LG, לצד טלוויזיות זולות יותר, בארבעה קווים או סדרות.

טלוויזיות של TCL. ShutterStock
טלוויזיות של TCL/ShutterStock

טלוויזיית הדגל של TCL היא ה-845C המגיעה בגדלים של 55, 65,75 ו-85 אינץ'. היא מגיעה עם עוצמת הארה של 2000 נט, ו-2,300 אזורי הארה נפרדים, המבטיחים לדברי החברה, רמות שחור מוחלטות, ניגודיות גבוהה ותמונה חדה. הסדרה תומכת גם בפורמט IMAX הקולנועי, ומעבד תמונה ייעודי.

מסך חדש של TCL. TCL,
מסך C845 של TCL/TCL

עוד מתגאים ב-TCL במערכת סאונד מובנית של ONKYO בעוצמה של 60 וואט, כולל הדמיית סראונד ועיבוד מבוסס בינה מלאכותית לאיכות צליל היקפי טובה, ומערכת סאב וופר המצויה בגב המכשיר.
סדרה C845 וסדרת C745 שמתחתיה מותאמות שתיהן לדרישות של גיימרים, עם תמיכה בקצבי רענון של 120 ו-240 הרץ, ב-FreeSync ועוד. בסדרת ה-745, מערכת הסאונד היא של 30 וואט, ועוצמת ההארה של 1000 ניט.

המחירים של סדרות ה-QLED, כפועל יוצא של הטכנולוגיה, הם נגישים יותר מאלה של טלוויזיות ה-OLED. לצורך העניין אם נביא כדוגמא כמה מחירים של מסכי 65 אינץ', הרי שה-645 הבסיסית נמכרת ב-3,300 שקלים, סדרת הביניים 745 נמכרת ב-4,290 שקלים למסך 65 אינץ', ואילו סדרת הדגל, ה-845, נמכרת ב-5,770 שקלים. כל הטלוויזיות של TCL מבוססות על Google TV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully