וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מחסלת את המנוי הזול - ועוברת לפרסומות

27.6.2023 / 9:17

היום בקנדה מחר אצלנו? נטפליקס ביטלה במדינת עלה האדר את המסלול הבסיסי ללא פרסומות, ובכך דוחקת משתמשים לעבור או למסלול המוזל עם פרסומות או לשלם עוד כמה דולרים קנדיים בחודש עבור המסלול הרגיל והיקר יותר

נטפליקס הודיעה למשתמשים שלה בקנדה כי לא תהיה להם יותר גישה למנוי המוזל שאיננו כולל פרסומות. קנדים שמעוניינים להצטרף לנטפליקס או להחליף תוכנית, יגלו כעת שהתוכנית הבסיסית של 9.99 דולר אינה קיימת יותר. האפשרויות העומדות כרגע בפני משתמשים בקנדה הם או מסלול הכולל צפיה בפרסומות תמורת 6 דולר קנדי, או המסלול הרגיל, שהוא כרגע האפשרות הזולה ביותר שם לצפיה ללא פרסומות תמורת 16.50 דולר קנדי. נטפליקס אישרו כי אכן בוצע שינוי כזה למשתמשים בקנדה.

נטפליקס. ShutterStock
לא תהיה יותר גישה למנוי המוזל שאיננו כולל פרסומות/ShutterStock

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

פספוסים של הסדרה "FUBAR"/נטפליקס

הצעד הזה בקנדה איננו מקרי, ועשוי להתרחב למדינות נוספות. בסוף השנה שעברה, החלה נטפליקס, שרווחיה התחילו להתדרדר באותה השנה, במהלך שאמור להגדיל את מספר המנויים ולשפר את ההכנסות שלה. המהלך כלל גם השקת מסלול מוזל תמורת צפיה בפרסומות, דבר שלא היה קיים לפני כן בנטפליקס - וגם מהלך חסימה של משתמשים ששיתפו את המנוי שלהם עם אחרים שלא מתגוררים איתם באותו משק בית. נטפליקס החלה לדרוש תשלום נוסף עבור צפיה קבועה באתרים נוספים שאינם הבית הראשי של המנוי, וכעת מגיע המהלך הנוכחי, של ביטול המסלול המוזל.

מהלך החסימה של שיתוף סיסמאות החל כניסוי במרכז ודרום אמריקה, התרחב למדינות כמו קנדה, ניו זילנד, פורטוגל וספרד, וכעת צפוי להיות מופעל גם בארצות הברית ויש לצפות שגם בשאר העולם, למרות שנטפליקס סירבו להגיב בנושא באופן רשמי.

לפי הצהרותיה של החברה, המנוי המוזל תמורת צפיה בפרסומות נחל הצלחה, ומשך אליה 5 מיליון משתמשים נוספים מאז תחילת 2023 בכל רחבי העולם. סביר להניח שהחברה תמשיך במאמצים דומים כדי להגדיל את הכנסותיה בעתיד הנראה לעין.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully