וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם חשבון עסקי? וואטסאפ בבשורה ל-200 מיליון משתמשים

27.6.2023 / 14:41

אפליקציית המסרים הפופולרית השיקה מספר פיצ'רים חדשים שיגיעו בקרוב לבעלי עסקים - ויהפכו את הקשר עם הלקוחות לקרוב יותר, לצד אפשרות חדשה לפרסם מודעות בדרך מהירה יותר. הנה כל הפרטים

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), הודיע הבוקר (שלישי) על בשורה ליותר מ-200 מיליון משתמשים באפליקציית WhatsApp Business (וואטסאפ ביזנס). בקרוב תאפשר החברה ליצור מודעות פייסבוק ואינסטגרם שיועברו ישירות לוואטסאללא צורך בחשבון פייסבוק - כל מה שידרש מעסקים כדי להתחיל בתהליך הוא כתובת מייל ואופן תשלום.

"כאשר משתמשים לוחצים על מודעה, היא תפתח צ'אט בואטסאפ בו ניתן יהיה לשאול שאלות, לצפות במוצרים ולבצע רכישות", נכתב בהודעה מטעם החברה. "מודעות אלו הן אחת הדרכים החזקות ביותר לגרום ללקוחות פוטנציאליים לשלוח הודעות וואטסאפ, וכך לפתוח הזדמנויות חדשות לעסקים קטנים הפועלים רק דרך וואטסאפ וזקוקים לדרך פשוטה יותר להתחיל לפרסם".

וואלה! תתחברו/וואלה!

בנוסף, בקרוב וואטסאפ תחל לבחון פיצ'ר חדש באפליקציית ביזנס, בו לעסקים קטנים תהיה אפשרות לשלוח הודעות מותאמות אישית ללקוחות שלהם - כמו תזכורות לפגישה, ברכות ליום הולדת או אפילו עדכונים על מכירה לחג - בצורה מהירה ויעילה יותר.

במקום לשלוח ידנית את אותה הודעה למספר לקוחות, פיצ'ר חדש זה יעניק לעסקים את היכולת לשלוח הודעות פרסונאליות, עם שם הלקוח וכפתורי קריאה לפעולה הניתנים להתאמה אישית לרשימת לקוחות ספציפיים כמו "לקוחות VIP" או "לקוחות חדשים", לתזמן את היום והשעה בהם ההודעות יישלחו ואז לראות מה עובד. סוג הודעה מתקדם זה יוצע בתשלום באפליקציית WhatsApp Business למי שיהיה מעונין בכך.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully