וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האיחוד: גוגל מפטרת חלק מעובדי ווייז

בתחילת השנה החלה גוגל במהלך של איחוד וייז אל תוך חטיבת השירותים הגיאוגרפיים שלה, כעת בשל מעבר למערכת הפרסום הראשית של גוגל, צפויים קיצוצים ופיטורים במחלקות השיווק, המכירות והתפעול של החברה הישראלית

וויז. ShutterStock
וויז/ShutterStock

בתחילת השנה איחדה גוגל ולמעשה "בלעה" לתוך חטיבת השירותים הגיאוגרפיים והמפות שלה (חטיבת הגיאו) את חברת הניווט ווייז. כעת, כפועל יוצא של האיחוד, גוגל החלה בפיטורים בחברה הישראלית. לפי דיווח של CNBC, גוגל מעבירה את ווייז למערכת הפרסום הכללית שלה, מה שאומר קיצוצים במחלקות המכירות, השיווק, התפעול והאנליטיקה של החברה, כפי שכתב כריס פיליפס, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת הגיאו של גוגל באימייל שהגיע לידי כלי התקשורת. פיליפס לא ציין במכתבו את היקף הפיטורים או המשרות שיקוצצו, מקרב למעלה מ-500 עובדי החברה.

וויז. ShutterStock
גוגל מעבירה את ווייז למערכת הפרסום הכללית שלה, מה שאומר קיצוצים במחלקות/ShutterStock

פיטורים אלה מתרחשים כמה חודשים אחרי תחילת מהלך האיחוד בין Waze שהייתה עד כה יחידה עצמאית בתוך גוגל, לתוך חטיבת השירותים הגיאוגרפיים, הכוללת מוצרים כמו גוגל מפות, גוגל ארץ ו-סטריט ויוו. בשעתו גוגל לא דיברה על פיטורים בעקבות המהלך.

קרוליין בורדו, מנהלת יחסי הציבור של ווייז, אישרה ל-The Verge את דבר הקיצוצים. "גוגל נותרת מחויבת לצמיחה של המותג הייחודי של Waze, האפליקציה האהובה שלו והקהילה התוססת של מתנדבים ומשתמשים. במטרה ליצור חווייה חלקה יותר בטווח הארוך למפרסמים ב-Waze, התחלנו להעביר את מערכות הפרסום הקיימות של ווייז לטכנולוגיות הפרסום של גוגל. כחלק מהשינוי, נוצרה ירידה בצורך תפקידים הממוקדים בפרסומות של ווייז, ואנחנו מספקים לעובדים אפשרויות מעבר ופיצויים בהתאם לדרישות המקומיות".

  • עוד באותו נושא:
  • ווייז
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully