וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr משיקה את 'Certified', תוכנית ייעודית לחברות טכנולוגיה מובילות

Fiverr Certified בונה עבור Amazon, monday.com, Stripe ואחרות מרקטפלייס ייחודי של מומחים מוסמכים בתחומם, במטרה לאפשר לעסקים קטנים תמיכה מלאה במוצריהן

Fiverr Certified - Amazon results page. יחצ,
Fiverr Certified - Amazon results page/יחצ

חברת Fiverr (סימון בורסאי: NYSE: FVRR), חברת ההייטק שמשנה את הדרך שבה העולם עובד, מכריזה היום על השקת Fiverr Certified. מרקטפלייס ייחודי המיועד לחברות טכנולוגיה וכולל פרילנסרים מומחים במתן שירותים למערכות כגון Amazon Ads, monday.com, Stripe ועוד. הפרילנסרים המומחים עברו תהליך אישור על ידי החברות הללו. Certified הוא פתרון פורץ דרך, המאפשר לחברות טכנולוגיה לשפר את השירות שהן נותנות ולהרחיב את בסיס לקוחותיהן על ידי שימוש בפרילנסרים המומחים של Fiverr Certified.

Certified תשמש גם כפתרון לכ-30 מיליון עסקים קטנים המשתמשים במוצרי SaaS של (תוכנה כשירות) החברות הללו. לרבים מהם אין מחלקת תמיכה טכנית פנימית שתאפשר להם להתקין, לגדיר ולנהל מוצרי Saas. כעת הם יכולים ליהנות מגישה לפרילנסרים מומחים, שיסייעו להם בתחומים אלו. בעלי עסקים יוכלו לאתר בקלות מומחים מוסמכים ומאומתים רשמית על ידי החברה שבמוצריה הם תומכים, כדוגמת Monday.com.

בנוסף, Certified מסייעת לפרילנסרים של Fiverr להרחיב את מעגל לקוחותיהם ובהתאם את הכנסותיהם.

Fiverr Certified image. יחצ,
Fiverr Certified image/יחצ

מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr : "המשימה שלנו היא לחבר עסקים לטאלנטים - בדרך הפשוטה ביותר, ו Fiverr Certified מהווה צעד נוסף אל עבר המטרה הזו. Fiverr Certified מסייעת למצוא פתרונות פשוטים לבעיות שאיתן מתמודדים עסקים, ומאפשרת להם למצוא מומחים שהוסמכו על ידי השותפים שלנו ולקבל מהם את התוצאות האמינות, להן הם שואפים".

אופיר פנסו, מנהל שותפויות ופיתוח עסקי במאנדיי, ( (VP of Channel Partnerships & Indirect Sales "החיבור ל- Certified מאפשר לנו להתרחב לפלח לקוחות חדש לחלוטין. באמצעות Fiverr Certified אנחנו יכולים לספק שירותים מקצועיים ופתרונות ללקוחותינו מטעם מומחים שהוסמכו על ידינו, ולשרת טוב יותר לקוחות קיימים, שבעבר לא זכו לקבל שירות והתאמה אישית למוצר שלנו".

מנדי אמן, סמנכ"ל השיווק של חברת פודיה: "Fiverr Certified הוא בדיוק הפתרון שחיפשנו - גישה נוחה ופשוטה למומחי Podia כך שהמשתמשים שלנו יוכלו למצוא את ספק השירות המתאים לצרכיהם. מדובר ב Win-Win לכל הצדדים: למשתמשי Podia, לפרילנסרים ולנו כחברה".

למידע נוסף ולהצטרפות לשותפים של Fiverr Certified הכוללים את Amazon, monday.com, Stripe, WooCommerce, LuckyOrange, Builderall, Leadpages, Podia ואחרים, לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully