וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך הבא של ספוטיפיי: סרטוני וידאו באורך מלא

1.7.2023 / 9:00

אפליקציית המוזיקה הפופולרית בוחנת אפשרות להוסיף סרטוני וידאו לפלטפורמה, ונמצאת במגעים עם שותפים פוטנציאלים. וזו לא הפעם הראשונה שהיא מנסה את מזלה בתחום

ספוטיפיי. ShutterStock
ספוטיפיי/ShutterStock

יוטיוב, מאחוריך: ספוטיפיי (Spotify) עשויה בקרוב לאפשר לכם לא רק להאזין למוזיקה, אלא גם לצפות בקליפים באורך מלא - כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג. על פי הפרסום, אפליקציית הסטרימינג מנהלת שיחות עם שותפים פוטנציאליים כדי שהמהלך ייצא לפועל. נכון לעכשיו, הווידאו בפלטפורמה מוגבל לפודקאסטים בלבד, לצד סטוריז באורך של 30 שניות בלבד (כדי לעזור לאומנים לדבר עם המעריצים שלהם).

נזכיר כי ענקית המדיה השוודית השיקה פיד ביתי דמוי טיקטוק בחודש מרץ האחרון - אך זה נועד יותר לגילוי מוזיקה חדשה ופודקאסטים, מאשר לצפייה בווידאו. לפני מספר שנים ניסתה ספוטיפיי את מזלה בתוכן מהטלוויזיה, כמו קליפים קצרים מהערוצים BBC, קומדי סנטל ו-ESPN - ונכשלה.

ספוטיפיי. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מנהלת שיחות עם שותפים פוטנציאליים כדי שהמהלך ייצא לפועל. ספוטיפיי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

על אף שסרטוני וידאו אינם מניבים הכנסה ישירה משמעותית, הם משמשים כתוספת להכנסה משמע (מוזיקה) ומגדילים את החשיפה למוזיקאים. פלטפורמות כמו יוטיוב מציעות ליוצרים נתח מההכנסות מפרסומות, עם ממוצע של 18 דולר לכל 1,000 צפיות, שמתחלק לאחר מכן בין אמנים, יוצרים ומפיקים ובעלי עניין אחרים. כך למעשה, שילוב של קליפים בספוטיפיי עשוי לשמש כזרם הכנסה נוסף לחברה, במיוחד בהתחשב בפיטורים האחרונים שעברה.

וחשוב להדגיש: באפל מיוזיק, שירות המוזיקה המתחרה, יש סרטוני וידאו באורך מלא כבר שנים, בעוד שליוטיוב יש גם אפליקציה נפרדת למוזיקה - יוטיוב מיוזיק. בינתיים, בספוטיפיי סירבו להגיב לפרסומים.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully