וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו לב: אפל סוגרת את השירות הוותיק - והתמונות שלכם יימחקו

1.7.2023 / 7:30

שירות הגיבוי בענן, שהושק ב-2011, ייסגר בסוף החודש. כדי שהתמונות שלכם לא יימחקו, זה מה שאתם צריכים לעשות כבר עכשיו

אפליקציית התמונות של אפל. ShutterStock
אפליקציית התמונות של אפל/ShutterStock

אפל הודיעה בחודש שעבר כי תסגור ב-26 ביולי את My Photo Stream ("זרם התמונות שלי"), שירות המאפשר להעלות קבצים וסרטונים מ-30 הימים האחרונים ל-iCloud. השירות הוותיק הושק ב-2011, עם ההשקה הרשמית של שירות הענן של החברה.

בהודעה שנשלחה לכלל לקוחות החברה אפל אומרת ש-My Photo Stream יפסיק להעלות אוטומטית תמונות לשרתי החברה ב-26 ביוני 2023. בשלב זה, התמונות והסרטונים יישארו ב-iCloud למשך 30 יום עד לכיבוי הרשמי - ב-26 ביולי. המשמעות היא שאם תרצו לקבל גישה לתמונה ספציפית במכשיר מסוים, אפל ממליצה לשמור אותה בספריית התמונות של המכשיר לפני ה-26 ביולי.

"iCloud Photos היא הדרך הטובה ביותר לשמור את התמונות והסרטונים שאתם מצלמים מעודכנים בכל המכשירים שלכם, כשהם מאוחסנים בבטחה ב-iCloud", נכתב בהודעה בבלוג הרשמי של אפל. כלומר אם התוכן שלכם מגובה באופן אוטומטי ב-iCloud, אין לכם מה לחשוש.

כיצד תשמרו תמונות על המכשיר?

  • פתחו את הגלריה ולחצו על "אלבומים"
  • לחצו על "זרם התמונות שלי"
  • לחצו על התמונה שתרצו לשמור, לאחר מכן על כפתור השיתוף > ואז על "שמור תמונה"
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

My Photo Stream שומר את 1,000 התמונות האחרונות שצולמו (למעט Live Photos) למשך 30 ימים בלבד, כך שניתן להציג ולייבא אותן לכל מכשירי אפל השונים - אייפון, אייפד, אפל TV ו-mac, או דרך חיבור לשירות iCloud במחשבי ווינדוס (בגרסת הדפדפן). כדי לשמור את הגרסאות האיכותיות ביותר של התמונות, מומלץ להוריד אותן ל-Mac או PC במקום לאייפון.

תוכן שהועלה ל-iCloud דרך My Photo Stream אינו נחשב כחלק ממכסת האחסון ב-iCloud והוא נשמר ברזולוציה נמוכה יותר באופן משמעותי לעומת הצילום המקורי. מודאגים? כדאי לוודא שהתוכן שלכם מגובה בענן או ישירות על המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully