וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסמר האחרון? הציוץ של אילון מאסק גורם לנטישה המונית מטוויטר

1.7.2023 / 20:34

האיש העשיר בעולם והבעלים החדש של הרשת החברתית צייץ והצליח לעורר סערה גדולה במיוחד בפלטפורמה. בנוסף, אם אתם מאתמול לא מצליחים לראות מחוץ לאפליקציה - לא מדובר בבאג

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

מה אילון מאסק עושה לטוויטר? הבעלים החדש של הרשת החברתית צייץ הערב (שבת) על שורת הגבלות בפלטפורמה - וגרם לסערה ונטישה המונית. לדבריו, מעתה חשבונות לא מאומתים בתוכנית Twitter Blue (שאינם משלמים עבור מנוי חודשי), יוגבלו לקריאה של 800 פוסטים ביום בלבד, זאת לעומת חשבונות שאומתו - ויוכלו לקרוא 8,000 פוסטים בפוסט ביום. במקביל, הרשת החברתית החלה אתמול (שישי) לדרוש ממשתמשים להתחבר לשירות על מנת לצפות בציוצים פומביים, או בפרופילים של משתמשים.

לדבריו של מאסק, הסיבה למהלך היא "כדי להתמודד עם היקפים גדולים של כריית/"גירוד" מידע ותפלולי מערכת". בנוסף, מאסק ציין שחשבונות חדשים שאינם אומתו יוכלו לקרוא עד 300 פוסטים ביום. בתגובה להצהרה של מאסק, משתמשים בפלטפורמה התייחסו בכעס רב והודיעו על נטישה מיידית. אחרים ביקשו ממנו לדייק מה היא ההגדרה של "קריאה" (למשל, גלילה של הפיד ודילוג על הפוסטים תוך כדי).

מה הסיבה? או שטוויטר בקריסת שרתים כללית והציוץ של מאסק נועד לחפות על זה. מנגד, יש הטוענים שמדובר בהטרלה (שוב), בעוד שיש כאלה שמתייחסים להחלטה כמסמר האחרון בארון הקבורה של הרשת החברתית בשל ריבוי תקלות טכניות, ואף לדבר אליו כיוון מאסק מיומו הראשון כבעלים - לרצוח את הציפור הכחולה באופן סופי.

כמו כן, חשוב להזכיר שמאז רכישת החברה באוקטובר 2022, מאסק פיטר כמחצית מכוח האדם של הרשת החברתית, בהם מרבית צוותים שתחזקו את ליבת המערכת ומחזיקים את הרשת החברתית בחיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הנה כמה מהתגובות לציוץ של מאסק:

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully