וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטריק הישראלית זכתה בתואר היוקרתי "חלוצי הטכנולוגיה"

תוכנית "חלוצי הטכנולוגיה" של הפורום הכלכלי העולמי מעניקה פרסים לסטארט-אפים ולחברות פורצות דרך, המשתמשות בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות

ברוך הלפרט, מנכ"ל ויו״ר אלקטריק גלובל. יחצ,
ברוך הלפרט, מנכ"ל ויו״ר אלקטריק גלובל/יחצ

חברת אלקטריק הישראלית זכתה בתואר היוקרתי "חלוצי טכנולוגיה" מטעם הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, כחלוצת טכנולוגיה בתחום אחסון מימן בצורת אבקה. קרן הון סיכון SIBF היא המשקיע הישראלי הראשון בחברה.

תוכנית "חלוצי הטכנולוגיה" של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס מעניקה פרסים לסטארט-אפים ולחברות פורצות דרך מרחבי העולם, המשתמשות בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות להם היכולת להשפיע משמעותית על העולם. החברות נבחרות לאחר תהליך סינון קפדני ועמידה בקריטריונים, כגון חדשנות, השפעה, ניהול ורלוונטיות לפלטפורמות הפורום הכלכלי העולמי.

אבקת המימן הייחודית מאפשרת נגישות של אנרגיה מבוססת מימן ודלק נקי הניתן להפצה באופן דומה למוצרי צריכה יום-יומיים. הדבר ישפיע באופן משמעותי על הפחתת פליטות הפחמן, על ידי הפיכת מימן לנגיש למיליוני אנשים שמשתמשים כיום בדלקים מזהמים.

ברוך הלפרט, מנכ"ל אלקטריק:"אנו נרגשים לקבל את הפרס על טכנולוגיית אחסון המימן המהפכנית של אלקטריק, דבר שמפחית את פליטות פחמן ומאיץ את המעבר לאנרגיה ירוקה".

הפורום הכלכלי העולמי מאמין כי החדשנות חיונית למטרת עתיד החברה ולעידוד צמיחה כלכלית. תוכנית חלוצי הטכנולוגיה, שנוסדה בשנת 2000, היא קהילה גלובאלית של חברות בשלב מוקדם העוסקות בעיצוב, בפיתוח ובהטמעת טכנולוגיות ופתרונות מהפכניים המסוגלים להשפיע משמעותית על החברה והעסקים. תכנית חלוצי הטכנולוגיה מציעה לחברות הזדמנות לשיתופי פעולה עם מנהיגים מהסקטור הציבורי והפרטי בפורום הכלכלי העולמי ולתרום לפתרון האתגרים הנוכחיים על מנת לייצר עתיד בר-קיימא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully