וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי שירותי בריאות משיקה את UPAPP: כל הפרטים

מהלך ראשון מסוגו בישראל שמעניק לחברי מכבי כניסה בעלות מסובסדת של 25 שקל בלבד למאות פעילויות ספורט ו-Wellness ברחבי הארץ

אפליקציית מכבי. יחצ,
אפליקציית מכבי/יחצ

מכבי שירותי בריאות משיקה את עולם התוכן "UPAPP" שמעניק לחברות וחברי מכבי כניסה בעלות של 25 שקל בלבד למאות פעילויות שונות של כושר, ספורט ו-Wellness - מדן ועד אילת.

המהלך החדש הוא חלק מיישום אסטרטגיית ה-Wellness שמכבי מובילה לקידום אורח חיים בריא בקרב חבריה. השירות יינתן מהיום לכל חברי מכבי מגיל 18 ומעלה המבוטחים גם ב"מכבי זהב" וגם ב"מכבי שלי", והחל מהשבועות הקרובים יינתן גם לגילאי 14-18. בכך צפוי השירות להנגיש פעילות גופנית לקרוב ל-2 מיליון חברי מכבי במטרה להביא לעלייה משמעותית במספר הישראלים שמבצעים פעילויות ספורט וכושר. המהלך הוא ראשון מסוגו בקרב קופות החולים, ואחד הייחודיים בעולם ומגובה באישור משרד הבריאות.

במסגרת UPAPP, חברי מכבי יהיו זכאים לארבעה אימוני ספורט מדי חודש בעלות מופחתת של 25 שקל בלבד לכניסה למתחמים מובילים ברחבי הארץ. האימונים יינתנו בקרוב ל-1,000 מתחמי אורח חיים בריא, בכ-260 יישובים מצפון ועד דרום, ועם מגוון עצום של פעילויות: חדרי כושר, שחייה, שיעורי סטודיו, קירות טיפוס, שיעורי טניס, אימוני אירובי, מדיטציה, פילאטיס, אימונים המותאמים לנשים בהריון ולאחר לידה ועוד. האפליקציה תאפשר כניסה בין היתר למרכזים הגדולים והמוכרים בישראל, ביניהם: רשת הולמס פלייס, רשת פיט-האוס, רשת גו-אקטיב, רשת פרופיט, רשת ICON רשת הקאנטרי ועוד.

להורדת האפליקציה באפל
להורדת האפליקציה באנדרואיד

שני אימונים ראשונים במתנה

ההרשמה לאימונים תתבצע באופן מקוון דרך אפליקציית "UPAPP" החדשה שנבנתה בשיתוף חברת move הישראלית מקבוצת movement. באמצעות הממשק הפשוט באפליקציה יוכלו חברי מכבי לבחור את הפעילות המתאימה להם בהתאם לזמינות השיעורים וקרבה למקום העבודה, הבית או הלימודים. בנוסף לאימונים הפיזיים, חברי מכבי יוכלו לצפות בכל אימוני ה-Online ותכני ה-VOD באפליקציה ללא כל עלות.

לרגל השקת השירות, ובמטרה לעודד חברי מכבי לבצע פעילות גופנית, מכבי תעניק שני אימונים ראשונים במתנה לכלל המבוטחים שישתמשו באפליקציה.

בנוסף, חברי מכבי יהיו זכאים לצבור נקודות בעבור הפעילות הגופנית ופעילויות נוספות לקידום הבריאות, ותמריצים אלה יאפשרו בהמשך לרכוש בהנחה מוצרים ושירותים בעולם הבריאות.
מדובר במודל מהפכני שנבנה על מנת להניע קרוב ל-2 מיליון חברי מכבי הזכאים לשירות לממש אורח חיים בריא יותר באופן שישתלב עם שגרת חייהם, מה שצפוי להביא להתמדה בפעילות לאורך זמן. היכולת לגוון בסוגי האימונים תאפשר לאנשים שאינם מבצעים פעילות גופנית בשגרה להתנסות במגוון רחב היקף של פעילויות במטרה לסייע להם לאתר את הפעילות המועדפת והמתאימה להם ביותר.

לפי נתוני סקר משרד הבריאות משנת 2022 עולה כי יותר מ-70% מהישראלים דיווחו כי הם אינם עושים פעילות גופנית "בעצימות בינונית" - במשך 150 דקות בשבוע, או 75 דקות "בעצימות גבוהה", שזו הכמות המומלצת.

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "מדובר בבשורה של ממש שתביא למהפכה בתחום הספורט והכושר עבור חברות וחברי מכבי בכל רחבי הארץ. מכבי גאה להוביל את קידום עולמות ה- Wellness עבור חבריה, וכעת דרך אפליקציית UPAPP הייחודית לנו - חברי מכבי יוכלו לבחור את סוג הספורט המועדף עליהם, במקום הנוח להם, ללא שום התחייבות ובעלות סמלית בלבד. השירות החדש יקדם את בריאותם של חברי מכבי ע"י התמדה בפעילויות גופניות, וכן הנעה להתחלת פעילות זו בקרב רבים נוספים. אנו סבורים כי מהלך חסר תקדים זה יביא לשיפור במדדי הבריאות של מאות אלפי ישראליים, ובכך ימנע בין היתר התפתחויות של מצבי חולי. אני מבקשת להודות לחברת movement על שיתוף הפעולה ולמשרד הבריאות על הגיבוי למהלך".

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully