וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת yes משיקה שלט חדש לממירי אנדרואיד TV

השלט החדש כולל לחצני מספרים, תאורת לילה אחורית, יכולות שליטה על הטלוויזיה והמגבר, יכולות זיפזופ נוחות וכפתורים ישירים לאפליקציות הסטרימינג המוביליות עימן ל-yes יש שיתוף פעולה דוגמת דיסני+, נטפליקס ואמזון

יס פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
יס פלוס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת yes משיקה היום (שני) את שלט ה-IP המתקדם בישראל לממירי אנדרואיד שתוכנן ועוצב בשילוב מומחים בתחום. השלט החדש כולל: אזור לחצני ספרות למעבר קלאסי בין ערוצים הצפוי להקל על לקוחות רבים, תאורה אחורית שתאיר את מקשי השלט בעת לחיצה על הכפתורים, אזור ייעודי לשליטה בהדלקה או כיבוי המגבר ושליטה בווליום המגבר, אזור לפונקציות המרכזיות כמו זפזופ ועוצמת שמע.

כמו כן, בשלט החדש אזור כפתורי גישה מהירה לאפליקציות הסטרימינג המובילות בעולם כולל דיסני+, נטפליקס אמזון ועוד. כל כפתורי קיצור הדרך לערוצים ולאפליקציות התאפשרו הודות להסכמים מסחריים בין yes והחברות. בנוסף, השלט מתאים את עצמו לרוב הטלוויזיות והמגברים הקיימים בשוק באופן אוטומטי באמצעות מנגנון חכם.

בשלב הראשון השלט החדש יחולק ללקוחות הקיימים של yes המעוניינים לעבור משירותי הלווין לחוויה המתקדמת של yes+ ללא תשלום, כחלק מאסטרטגיית המיגרציה של החברה למעבר שידורים מלא על גבי רשת האינטרנט ובהמשך יסופק גם לאוכלוסיות נוספות. לקוחות המעוניינים לרכוש את השלט החדש יוכלו לעשות זאת בסניפי פלאפון ברחבי הארץ בעלות של 49.90 שקלים ובהצגת תעודת הזהות של בעלי המנוי או באמצעות משלוח לביתם בתוספת דמי משלוח.

השלט החדש yes. yes,
השלט yes/yes

"השקת השלט המתקדם היום היא חלק נוסף במימוש אסטרטגית החברה להעברת לקוחותינו לצפייה בטלוויזיה ב-IP עד סוף 2025", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "השלט החדש מייצר פתרון לאוכלוסיות רחבות ומבטא את הקשב שלנו לצרכי לקוחותינו", הוסיף בהט.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully