וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת שמיעה ומדידת חום: אלו השינויים שאפל מתכננת באיירפודס

4.7.2023 / 8:00

במרחק של כחודשיים מאירוע ההכרזה השנתי של אפל, דיווח חדש טוען כי אנחנו צפויים לראות גרסה חדשה של האוזניות האלחוטיות של החברה. במבט קדימה, ענקית הטכנולוגיה רוצה שהן ימדדו לנו חום

איירפודס פרו. ShutterStock
איירפודס פרו/ShutterStock

אנחנו עדיין נמצאים במרחק של כחודשיים ממועד ההכרזה השנתי של אפל על סדרת האייפונים שלה, אך עד שנגיע לשם דיווח חדש של כתב בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman), טוען שענקית הטכנולוגיה תחשוף לצד סדרת האייפון 15 גם גרסה חדשה של האיירפודס פרו, שתגיע עם חיבור USB Type-C. לדבריו, הגרסה החדשה תואמת את המעבר המתוכנן של אפל לתקן אחיד שיסתמך על חיבור מסוג USB Type-C.

בינתיים, בצד התוכנה, גורמן מציין שאפל מפתחת פיצ'ר חדש עבור דגם הפרו, שיגיע כחלק מעדכון iOS 17, ונועד לזהות בעיות שמיעה. "הפיצ'ר ינגן תווים וצלילים שונים כדי לאפשר לאיירפודס לקבוע כמה טוב אנחנו שומעים", נכתב בדיווח בבלומברג.

במבט רחוק יותר, גורמן חזר על שמועות קודמות לפיהן אפל עובדת על פיתוח חיישני בריאות נוספים לדורות הבאים של האיירפודס. האחת היא היכולת למדוד את טמפרטורת הגוף דרך תעלת האוזן, שיטה שמאמינים שהיא מדויקת יותר מקריאת טמפרטורה מפרק כף היד - כמו בשעוני האפל ווטש 8 והאפל ווטש אולטרה.

וואלה! תתחברו/וואלה!

בנוסף, גורמן אומר שאפל בוחנת כיצד היא יכולה להפוך את האיירפודס למכשיר שמיעה על ידי שיפור תכונות קיימות, בהן Live Listen וConversation Boost. לאף אחת מהתכונות עדיין אין אמנם אישור רגולטורי, אבל ה-FDA הקל בשנה שעברה על חוקי רכישת מכשירי שמיעה, מה שדרבן את אפל לפי הדיווחים לשכור מהנדסים מיצרניות מכשירי שמיעה מסורתיות ולנצל את פתיחת השוק.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully