וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה בטוויטר: הפלטפורמה החדשה של אינסטגרם תושק ביום חמישי

4.7.2023 / 17:31

בתזמון הכי מושלם שיש, מטא תחשוף השבוע את התשובה שלה לטוויטר. ההרשמה להורדה כבר נפתחה ואם אין לכם חשבון אינסטגרם, תהיו חייבים לפתוח אחד. הנה כל הפרטים

Threads של אינסטגרם. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Threads של אינסטגרם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עכשיו זה רשמי: אחרי חודשים של דיווחים ושמועות, מטא (פייסבוק) תשיק ביום חמישי (6 ביולי) את Threads - פלטפורמה שנוצרה כתשובה של החברה לטוויטר. בעמוד האפליקציה בחנות ההורדות AppStore של אפל ניתן כבר עכשיו להירשם להורדה. בינתיים, אנליסטים בתחום רואים בפלטפורמה של מטא כמכת מחץ לטוויטר, שנרכשה על ידי אילון מאסק לפני כשנה, ומתמודדת עם נטישה המונית.

בעמוד ההורדה נכתב: "Threads הוא המקום שבו קהילות מתכנסות כדי לדון בכל דבר מהנושאים שאכפת לך מהם היום ועד למה שיהיה טרנדי מחר. תוכלו להתחבר ישירות ליוצרים האהובים עליכם ואחרים שאוהבים את אותם הדברים - או לבנות קהל עוקבים נאמן משלך כדי לחלוק את הרעיונות, הדעות והיצירתיות שלכם עם העולם".

על פי צילומי המסך שצורפו לעמוד ההורדה, וכפי שדווח בחודשים האחרונים, Threads מבוססת על אינסטגרם, והחיבור לפלטפורמה יהיה באמצעות חשבון אינסטגרם, כך שבעצם מטא לא בונה קהילה חדשה לגמרי אלא משתמשת בקהילה קיימת. מבחינה עיצובית הממשק משלב קצת מכל פלטפורמה וזה נראה כהכלאה כמעט מושלמת בין טוויטר לאינסטגרם.

Threads. צילום מסך,
מבחינה עיצובית הממשק משלב קצת מכל פלטפורמה וזה נראה כהכלאה כמעט מושלמת בין טוויטר לאינסטגרם./צילום מסך

מאז רכש אילון מאסק את טוויטר לפני כשנה הוא פועל כדי לשנות את פני הפלטפורמה, יש שיגידו לטובה, יש יאמרו לרעה - ומטא צפויה להשיק את הרשת החברתית החדשה בזמן שכולם מחפשים חלופות. כזכור, בשבוע שעבר הצהיר מאסק כי משתמשים שאינם משלמים עבור מנוי חודשי יוגבלו - ויוכלו לצפות בעד 800 פוסטים ביום בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully