וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחתם לעשות ביטוח לחו"ל? שירות חדש ומהפכני יפעיל אותו אוטומטית

לראשונה בישראל ובלעדי ללקוחות סלקום: ביטוח נסיעות לחו"ל דיגיטלי של מנורה מבטחים המופעל אוטומטית בכל טיסה עם הנייד. וכמה זה יעלה?

דניאל ספיר. סיון פרג',
מנכ"ל סלקום דניאל ספיר/סיון פרג'

לקראת חופשת הקיץ, משיקות סלקום ומנורה מבטחים שיתוף פעולה חדשני וראשון מסוגו בישראל, שיאפשר למנויי סלקום ובני משפחתם הטסים לחו"ל עם הנייד, לרכוש מראש ביטוח נסיעות דיגיטלי המופעל אוטומטית בכל טיסה.

מדובר בפוליסה דיגיטלית ייחודית וחדשנית מסוגה בישראל, אשר פותחה בשיתוף פעולה של קבוצת מנורה מבטחים וחברת הטכנולוגיה לביטוח דיגיטלי לדג'רטק המפתחת פלטפורמה ליצירת מוצרי ביטוח מתקדמים ודיגיטליים Embedded Insurance תוך יישום מודלי צריכה מתקדמים מבוססי שימוש.

ההצטרפות למסלול הביטוח זמינה החל מהיום (ד') באתר סלקום. לקוחות המעוניינים לרכוש ביטוח לקראת נסיעותיהם לחו"ל יכולים לבחור במסלול ההצטרפות השנתי ולרכוש את הכיסויים הרלוונטיים, למלא הצהרת בריאות פעם אחת בלבד, התקפה למשך שנה, ולטוס עם הנייד בראש שקט - כשהביטוח יופעל אוטומטית כבר בטיסה הקרובה. בנוסף, יכולים לקוחות סלקום לרכוש מסלול ביטוח חד פעמי לטיסה בודדת כאשר לכבוד ההשקה מציעות החברות מחיר אטרקטיבי במיוחד.

מיכאל קלמן. יחצ,
מנכ"ל מנורה מבטחים מיכאל קלמן/יחצ

מנויי סלקום המבוטחים במנורה מבטחים יוכלו ליהנות מהכיסוי הביטוחי הרחב שמציעה מנורה מבטחים בביטוח נסיעות לחו"ל, ולהתאים את הכיסויים בהתאם לנסיעה לרבות הוספת ספורט אתגרי, כיסוי הריון וכיסויים נוספים. הכיסוי כולל בין היתר מוקד סיוע רפואי הזמין 24/7 ובעברית בעת השהייה בחו"ל.

לכבוד ההשקה מציעות החברות מבצע אטרקטיבי במיוחד של 15% הנחה על כלל הכיסויים. כך לדוגמא : מצטרפים עד גיל 60 המצטרפים למסלול השנתי או למסלול החד פעמי עבור ביטוח בסיסי (כולל כיסוי לאיתור וחילוץ וצד ג') ישלמו מחיר של 1.65 דולר ליום.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו בסלקום פועלים תמיד על מנת להביא את הצעות הערך המשתלמות, החדשניות והמתקדמות ביותר בשוק, כדוגמת הפוליסה הדיגיטלית החדשה המושקת היום, המעניקה ללקוחות סלקום הטסים לחו"ל נוחות מקסימלית וחסכון משמעותי בזמן ובירוקרטיות לקראת נסיעותיהם הקרובות. שיתוף הפעולה עם מנורה מבטחים, מחברות הביטוח המובילות בשוק מבורך ואנו מודים להם על הנכונות ליצור מוצרים חדשנים ומתקדמים מהם יוכלו לקוחות סלקום ליהנות באופן בלעדי".

מיכאל קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת סלקום, מגופי התקשורת המובילים בישראל. לראשונה בישראל, ייהנו הלקוחות של סלקום, מפוליסה דיגיטלית ייחודית וחדשנית, אשר מופעלת אוטומטית בכל טיסה עם הנייד. בנוסף, יוכלו הלקוחות להתאים ולהרחיב את הכיסויים הביטוחיים בצורה פשוטה, ידידותית באמצעות הנייד. אנו מודים להנהלת סלקום על בחירתה במנורה מבטחים כשותפה למתן ערך ללקוחותיה."

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully