וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: לאייפון 15 תהיה סוללה גדולה יותר באופן משמעותי

5.7.2023 / 11:35

על פי דיווח באתר סיני פחות מוכר, עובד בפוקסקון המייצרת בפועל את האייפונים עבור אפל טוען כי הסוללה בכל דגמי ה-אייפון 15 עומדת לגדול משמעותית בקיבולת, כך שאייפוניסטים יקבלו חיי סוללה ארוכים יותר

אייפון 15 פרו. 9TO5Mac,
אייפון 15 פרו/9TO5Mac

חיי הסוללה במשך שנים היו הבעיה הכואבת של משתמשי אייפון. על אף שאפל עשתה מאמצים לאורך השנים לשפר את אורך חיי הסוללה, סמארטפוני אנדרואיד לרוב נהנו מיתרון בתחום הזה, פשוט בגלל סוללות יותר גדולות. אבל האם זה עומד להשתנות?

אתר ITHome, המצוטט על ידי MacRumors, שוחח עם עובד פוקסקון (החברה הסינית הגדולה שמייצרת עבור אפל את האייפונים), שטוען כי ל-אייפון 15 תהיה סוללה גדולה ב-18 אחוזים ואילו ל-אייפון 15 פלוס ו-לאייפון 15 פרו תהיה סוללה גדולה ב-14 אחוזים ו-לאייפון 15 פרו מקס, הסוללה תצמח ב-12 אחוזים.

אם שמים את האחוזים שאפל כה מחבבת בנתונים מוחלטים, הרי שהסוללה של האייפון 15 תגדל ל-3877 מיליאמפר/שעה, הפלוס ל-4,912 מיליאמפר/שעה, האייפון פרו ל-,3650 מיליאמפר/שעה, ואילו ב-אייפון פרו מקס היא תגדל ל-4852 מיליאמפר/שעה, שאלה כבר מספרי קיבולת סוללה שמצויים גם במתחרים האנדרואידיים, למעט דגם הפרו שלו תישאר סוללה בקיבולת קטנה יחסית.

אייפון 14 פרו/אפל

לאתר ITHome אין רקורד משמעותי של חשיפות, כך שצריך להתייחס לדיווח עם קורטוב של מלח (מאוחר יותר עדכן האתר הסיני את הידיעה עם הכחשה של משתמש אחר, כך שקשה להכריע לגבי אמינות הדיווח). ברם, עוד טוען האתר הסיני, כי האייפון 15 פרו יתחיל מקיבולת של 256 גיגהבייט אחסון, כפול מהרמה הבסיסית הנוכחית, וגם זה יהיה גורם מבדל בין דגמי הפרו והאייפון 15 הפשוט ודגם הפלוס, שיחלו מ-128 גיגהבייט.

ואם בסוללות עסקינן, לפני כשבועיים הלך לעולמו ג'ון גודאינף, שהיה ממציאי סוללת הליתיום היון, שמפעילה גם את האייפון 15 וכל האייפונים לפניו. הקדשנו כתבה לאיש ולהמצאתו שאתם יכולים לקרוא כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully