וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד האמנתי שתקשורת בין אנשים צריכה להיות תחרותית": נתניהו הצטרף ל-Threads

6.7.2023 / 11:39

הרשתות החברתיות בטירוף סביב הפלטפורמה החדשה של מטא, שהיא גם המתחרה הישירה שלה לטוויטר. ראש הממשלה נתניהו כתב: "ברוכה הבאה Threads, אני אהיה גם כאן". ואת מי לא תמצאו שם?

Threads של אינסטגרם. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Threads של אינסטגרם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הבוקר (חמישי) השיקה מטא (פייסבוק) את ת'רדס (Threads), המתחרה החדשה שלה לטוויטר - והמשתמשים נוהרים. לדברי החברה, בכ-7 שעות בלבד נרשמו לפלטפורמה יותר מ-10 מיליון משתמשים. עם זאת, אם תחפשו את עמודי הת'רדס של ג'ו ביידן, אילון מאסק או דונלד טראמפ צפויה לכם אכזבה: הם לא קיימים. את מי כן תמצאו? את מארק צוקרבג (מנכ"ל ומייסד מטא), אדם מוסרי (מנכ"ל אינסטגרם ות'רדס), קים קרדשיאן וקריס ג'נר.

מנגד, בזירה הישראלית המצב שונה לחלוטין: ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף הבוקר לפלטפורמה, וכתב: "תמיד האמנתי שתקשורת בין אנשים צריכה להיות תחרותית, נטולת מגבלות וחדשנית. ברוכה הבאה Threads, אני אהיה גם כאן". נכון לכתיבת שורות אלה, אחרי ראש ממשלת ישראל עוקבים 6,100 אנשים. *זמן קצר לאחר הפרסום הפוסט נמחק במקומו עלה פוסט אחר*

נתניהו ב-Threads. צילום מסך, צילום מסך
נתניהו ב-Threads/צילום מסך, צילום מסך

מה זה ת'רדס?

לצד נתניהו, ראשי מפלגות נוספים פתחו עמוד רשמי עם תכנים, בהם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד (3,500 עוקבים), בני גנץ (1,658 עוקבים) ומרב מיכאלי (1,135עוקבים). הפוליטקאי הראשון לפרסם פוסט הוא שר התרבות והספוט מיקי זוהר (240 עוקבים), שכתב: "דווקא נחמד הטוויטר החדש. אותן דעות אבל בלי התלהמות ועם שיח מכבד. אהבתי."

בהמשך, גם עדי סופר-תאני, מנכ"לית מטא בישראל, פרסמה את הפוסט הראשון שלה בפלטפורמה החדשה.

איך הפלטפורמה עובדת?

החיבור הוא באמצעות חשבון אינסטגרם, כך שבעצם מטא לא בונה קהילה חדשה לגמרי אלא משתמשת בקהילה קיימת. "שם המשתמש ותג האימות שלכם באינסטגרם (אם יש כזה) יישמרו, לצד האפשרות להתאים אישית את הפרופיל", הוסיפו במטא. מנגד, קיימת הפרדה מסוימת בין הפלטפורמות, שכן העוקבים שלכם לא יעברו איתכם - וכן, תצטרכו לאסוף אותם מחדש. נוסף על כך, כרגע אין גרסת ווב (דפדפן).

  • עוד באותו נושא:
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully