וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו זקוקים לזה: וואטסאפ תאפשר לסנן צ'אטים לפי קטגוריות

9.7.2023 / 10:44

נמאס לכם מהבלאגן בוואטסאפ? בקרוב תוכלו לעשות סדר באפליקציה, לפחות באופן חלקי. ולא, זה לא פתרון לכל הקבוצות שאתם נמצאים בהן

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ הפכה לכלי מרכזי ליצירת קשר - משיחות עם חברים ומשפחה ועד בתי עסק. הפופולריות הרבה, כצפוי, יצרה בלאגן שלם ברשימת הצ'אטים שלנו, וכעת (לפחות באופן חלקי) יש פתרון באופק. אפליקציית המסרים תוסיף בקרוב אפשרות "סינון רשימת צ'אטים" (Filter chat list) - כך מפרסם בלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציה.

על פי צילום המסך שפורסם, וואטסאפ תאפשר לסנן את הצ'אטים לפי ארבע קטגוריות שונות - כל הצ'אטים, הודעות שלא נקראו, צ'אטים אישיים וצ'אטים עסקיים (הודעות מבתי עסק). לפחות כרגע, לא קיים מסנן ספציפי שיאחד בתוכו את כל הקבוצות שאנחנו נמצאים בהן.

סינון הודעות בוואטסאפ. WABetaInfo,
כך זה נראה: סינון הודעות לפי קטגוריות/WABetaInfo

בינתיים, מדובר בפיצ'ר שנמצא בפיתוח עבור משתמשי אנדרואיד (גרסת בטא 2.23.14.17), כך שאנחנו עשויים לפגוש בעתיד שינויים נוספים בפיצ'ר, שיגיע כמובן גם לגרסת לאייפונים.

נזכיר כי לאחרונה השיקה וואטסאפ שורה של חידושים, בהן אפשרות לעריכת הודעות בתוך 15 דקות בלבד, לצד שליחת הודעות וידאו קצרות בארוך של עד 60 שניות, באותו אופן שבו ניתן לשלוח הודעות קוליות. את כל הפרטים תוכלו למצוא כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully