וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרקארד ישראל נכנסת לעולם המציאות המדומה

משיקה ביחד עם חברת ByondXR סביבה וירטואלית תלת-ממדית לאתר Mastercard Day. נתוני ByondXR מציגים עליה ניכרת בשימוש ובהמרת סלי קניות מאשר באתרי סחר אחרים

מציאות מדומה. יחצ,
מציאות מדומה/יחצ

לאחר חודשים ארוכים של מאמץ משותף, מאסטרקארד ישראל נכנסת לעולם הווירטואלי ומשיקה עם חברת הסטארטאפ הישראלית ByondXR סביבה וירטואלית תלת-ממדית עבור הקמפיין החודשי של Mastercard Day.

פלטפורמת "Mastercard Day" כוללת למעלה מ-30 חברות ומותגים מהמובילים בארץ ובעולם.
ByondXR פיתחה עבור מאסטרקארד סביבה וירטואלית, המדמה חוויית קנייה ריאליסטית תוך כדי שיטוט וירטואלי בין מותגים שונים בחללים שונים ברחובות אייקונים. הסביבה זמינה למשתמשים בכל מכשירי המובייל ובמחשבים. הסביבה כוללת שלושה אזורי תרבות המזוהים עם ההווי הישראלי. לחוויית המציאות המדומה המורחבת יתווספו אפשרויות של משחקים אינטראקטיביים אשר בגינן יינתנו הטבות ייחודיות למשתתפים (בהמשך), בין המשחקים ניתן למצוא משחקים כגון חפש את המטמון (Treasure hunt), משחק הזיכרון ועוד.

מנתוני ByondXR עולה כי בחנויות הוירטואליות אשר משתמשות בטכנולוגיה של החברה יש עליה ניכרת בשימוש ובהמרת סלי קניות מאשר באתרי סחר אחרים. לדוגמה, מותג מתחום הקוסמטיקה ביפן העלה את זמן השהיה באתר הסחר שלו מדקה אחת ליותר מ-10 דקות בשימוש פלטפורמת ByondXR.

כמו כן, מותגים בארה"ב ואירופה משתמשים בחוויות ויזואליות מסוג זה על מנת לספק ערך מוסף למועדוני לקוחות - פעולות אלה מעלות ב-20% את אחוזי ההמרה בקרב לקוחות המועדונים וכן מעודדות לקוחות חדשים להירשם למועדוני לקוחות - עליה של כ-50% בנרשמים למועדוני לקוחות בעקבות חשיפה לחנויות כאלו. נתונים נוספים מציגים גידולים של כ-7%-30% במכירות במסעות פרסום המשתמשים בטכנולוגיה זו וכ-80% יותר לחיצות בהוספת אווטאר בכניסה לחנות.

מעבר לחווית המשתמש המשופרת, החוויה הדיגיטלית יוצרת נראות וזכירות גדולה יותר לאותם בתי עסק ומותגים אשר לוקחים חלק בשיתוף הפעולה עם מאסטרקארד ונחשפים לקהל יעד רחב ומגוון יותר.

"לוקחים את הפלטפורמה מספר צעדים קדימה"

זהו השלב הראשון של כניסת מאסטרקרד לעולם הווירטואלי, שצפוי להתרחב ולהתפתח מחודש לחודש ולהתעדכן בפעילויות, משחקים ומותגים נוספים. העדכונים המהירים מתאפשרים בזכות היכולות הייחודיות של פלטפורמת ByondXR לעדכון בזמן אמת ואופטימיזציה של חללים תלת מימדיים ביעילות ובקלות.

קרלי סנדרס, מנהלת שיווק מאסטרקארד מציינת כי :"Mastercard Day, פלטפורמת הנאמנות של מאסטרקארד אשר הוקמה בישראל הנחילה הצלחה יוצאת דופן. עתה אנו לוקחים את הפלטפורמה הקיימת מספר צעדים קדימה ומציעים ללקוחות חוויה וירטואלית ידידותית למשתמש ראשונה מסוגה בישראל".

נועם לבבי, מנכ"ל ByondXR: "אנחנו מאד מתרגשים על שיתוף הפעולה עם מאסטרקרד בישראל ובעולם, ומאד מרוצים מהתוצאה של העבודה המשותפת בחודשים האחרונים. חוויות e-commerce מפנות את מקומן מהר מהצפוי לטובת חוויות XR-commerce ואנחנו שמחים להיות בחוד החנית ולספק דור חדש של הנגשה ללקוחות מאסטרקארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully