וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: בתוך פחות משבוע - ת'רדס הגיעה ל-100 מיליון משתמשים

10.7.2023 / 10:36

זה היה מאוד מהיר: רשת המיקרו-בלוגינג החדשה של מטא חצתה את רף ה-100 מיליון משתמשים בתוך 5 ימים בלבד. בינתיים, הפלטפורמה עדיין אינה זמינה באיחוד האירופי

ת'רדס. רויטרס
ת'רדס/רויטרס

הטירוף נמשך: ת'רדס (Threads), המתחרה של מטא לטוויטר, רושמת הישג חסר תקדים - יותר מ-100 מיליון משתמשים הצטרפו לפלפטורמה בתוך פחות משבוע. החשבונות בת'רדס מקושרים לאינסטגרם (שהיא גם הבית של האפליקציה החדשה), כך שכל מי שכבר החזיק חשבון איסטגרם פעיל היה יכול לעשות מעבר מהיר לרשת החברתית הטקסטואלית החדשה מבית מטא.

לשם השוואה, לאינסטגרם לקח חודשיים וחצי להגיע למיליון משתמשים בלבד, בעוד שלפייסבוק זה לקח כ-10 חודשים. בטוויטר היו מיליון רשומים רק אחרי כשנתיים, ולענקית הסטרימינג נטפליקס זה לקח כ-3 שנים וחצי.

לאפליקציה החדשה עדיין יש הרבה מקום לצמוח, לאחר שטרם הושקה באירופה, שם הפלטפורמה ניצבת בפני אתגרים רגולטוריים שונים, אך לפחות בקרב הקהל הישראלי - נרשמה הצלחה מסחררת. ההשקה של ת'רדס משכה גם עצבים מכיוונה של טוויטר. במכתב למארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, שפורסם לראשונה על ידי האתר סמאפור, עורך דין מטעם טוויטר הביע "דאגות עמוקות כי מטא נהגה בהפרת קניין רוחני וסודות מסחריים של טוויטר באופן שיטתי, מכוון ובלתי חוקי"

בסוף השבו אמר מנכ"ל אינסטגרם אדם מוסרי בראיון לאתר The Verge כי "המטרה היא לא להחליף את טוויטר, אלא ליצור כיכר ציבורית לקהילות באינסטגרם שמעולם לא אימצו באמת את טוויטר, ולקהילות שמעוניינות במקום פחות כועס לנהל בו שיחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully