וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Nothing הכריזה על הסמארטפון הבא שלה

12.7.2023 / 9:05

יצרנית הסלולר הבריטית הצעירה חשפה את מכשיר הדגל השני שלה. המפרט? לא רע. המחיר? 2,699 שקלים. ומתי הוא יגיע לישראל? הנה כל הפרטים

ה-NOTHING PHONE 2. NOTHING,
ה-NOTHING PHONE 2/NOTHING

שנה אחרי שנכנסה לשוק הסלולר - חברת Nothing הבריטית הכריזה אמש (שלישי) על סמארטפון הדגל השני שלה, ה-Nothing Phone (2). לצד שינויים קלים בעיצוב, המכשיר מגיע עם מפרט מעודכן ותג מחיר גבוה יותר. עם Phone (2), אנו מספקים תכונות מהשורה הראשונה תוך עידוד שימוש מכוון יותר בסמארטפון באמצעות חדשנות בעיצוב חומרה ותוכנה", אמר קארל פיי, מנכ"ל ומייסד שותף של Nothing. "הסמארטפון הוא כלי חיוני בחיינו, אבל הוא הפך יותר ויותר לכוח מסיח, מה שהופך אותנו לפחות נוכחים ופחות יצירתיים, את זה אני רוצה לשנות"

לא תמצאו כאן מפרט שמזכיר את ספינות הדגל האחרות בשוק, ואת הפשרה הראשונה בגלל תג המחיר הנמוך אפשר למצוא במערכת השבבים שהוטמעה במכשיר - Snapdragon 8+ Gen 1, שהוכרזה בחודש מאי 2022. לצד זה, הוא כולל גרסאות של 8 או 12 זיכרון עבודה (RAM) וסוללת 4,700 מיליאמפר-שעה. בחברה מבטיחים טעינה במהירות כך שניתן להגיע ל-50% סוללה בקצת פחות מ-20 דקות של טעינה.

ה-NOTHING PHONE 2. NOTHING,
"מספקים תכונות מהשורה הראשונה תוך עידוד שימוש מכוון יותר בסמארטפון באמצעות חדשנות בעיצוב חומרה ותוכנה"/NOTHING

בגזרת הצילום ה-Phone (2) מציע מצלמה קדמית (סלפי) ברזולוציה של 32 מגה-פיקסל, בעוד שבחלקו האחורי נמצאים שני חיישנים באיכות של 50 מגה-פיקסל של סוני. ומה לגבי הממשק? המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד אנדרואיד 13 במעטפת ייעודית של Nothing, המכונה Nothing OS (גרסה 2.0), שזוכה לרענון עיצובי ויציבות טובה יותר. בסך הכל, בחברה מבטיחים 3 שנים של עדכוני תוכנה.

אבן היסוד העיצובי המזוהה עם המכשיר הוא ממשק ה-Glyph, מוחלק כעת ל-11 אזורי LED שונים, וסך הכל מאפשר שילוב של 33 צורות של חיווי. כך ניתן להקצות רצפי אור וקול מותאמים אישית לאנשי קשר ולהתראות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ה-NOTHING Phone 2. NOTHING,
שינוי עיצובי קל. ה-Nothing Phone 2/NOTHING

מחירים וזמינות

המכשיר זמין בצבע אפור כהה ולבן בשתי גרסאות:
12 גיגה-בייט RAM ו-256 גיגה-בייט אחסון - במחיר של 2,699 שקלים
12 גיגה-בייט RAM ו-512 גיגה-בייט אחסון - במחיר של 3,299 שקלים

הרוכשים בישראל של גרסת ה-512 גיגה-בייט בהזמנה מוקדמת יקבלו במתנה אוזניות Nothing Stick בשווי 399 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully