וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה סחר ומותגים משיקה את מותג המסכים החדש JTV

"יותר מסך בפחות כסף": מסכים עם מערכת הפעלה אנדרואיד TV רשמית מבית GOOGLE. מחיר מסך 85" K4 במחיר של 4,290 שקל

טלוויזיית JTV. יחצ,
טלוויזיית JTV/יחצ

אלקטרה סחר ומותגים משיקה בימים אלה את מותג מסכי הטלוויזיה החדש JTV BY ELECTRA בישראל. מדובר בקו טלוויזיות רחב, עם מערכת הפעלה אנדרואיד TVרשמית מבית GOOGLE הכולל מגוון מסכים בגדלי 32-98' במחירים חסרי תקדים. גולת הכותרת בהשקה הוא מסך 85 " איכותי במחיר החל מ- 4290 שקל. בהמשך יושק מסך בגודל 98".

אלקטרה סחר ומותגים, המייבאת גם את מסכי PHILIPS וTCL- , היא בין הבודדות החתומות על הסכם עם גוגל העולמית ליישום מערכת ההפעלה הרשמית והפופולארית של GOOGLE אנדרואידTV, בקטגוריית ה-VFM.

שילוב של מערכת הפעלה שאינה רשמית מוזילה את עלויות המסכים, אך גורמת לבעיות רבות בקרב המשתמשים, הן בשל חוסר היכולת לעדכן את מערכת ההפעלה, הן בשל המוגבלות בהורדת אפליקציות וזיכרון קצר ומוגבל. שילוב של מערכת הפעלה מקורית במותג במחיר נוח לכל כיס, מעניק לצרכנים אפשרות למסך איכותי אשר יכול להתחרות בכבוד אל מול המותגים גדולים.

שחר מעוז מנהל המותג באלקטרה סחר ומותגים: "אנו מזהים כי בעקבות יוקר המחייה יש עליה דרמטית בביקוש למסכים גדולים ואיכותיים במחירים נוחים, והשיקול המרכזי ברכישת מסך טלוויזיה הוא תמורה אמיתית למחיר "יותר מסך בפחות כסף". לכן תחילת שיווק מסכי JTV BY ELECTRA, במגוון גדלים, עם מערכת הפעלה TV אנדרואיד רשמית, אשר מעניקים למסך איכות בלתי מתפשרת, במחירים אטרקטיביים במיוחד היא בשורה אמיתית לצרכנים".

להשקת המותג JTV ולזמן מוגבל תיתנן אחריות מורחבת של 24 חודשים. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר.

  • טלוויזיית אנדרואיד - Smart T.V עם מערכת הפעלה אנדרואיד המאפשרת התאמה אישית מלאה של מסך הבית לרבות הצגת כל האפליקציות המועדפות עליכם, בשילוב הפעלה קלה של כל התכנים שאתם צופים בהם, לרבות המשך צפיה מהנקודה בה הפסקתם.
  • HDR Dolby Vision - טכנולוגיה המאפשרת תמונה חיה וחדה במיוחד, עם ניגודיות גבוהה, רמת בהירות גבוהה והרבה יותר צבעים. בנוסף לכך, חיישני אור מובנים משפרים באופן דינמי את התמונה בהתאם לתוכן המוקרן.
  • GAMING TV - תצוגה מותאמת לאוהבי הגיימינג , המבטיחה הנאה מרבית. תצוגה גדולה יותר, עיבוד חלק יותר וביצועים רבי עוצמה. HDMI 2.1/VRR/ALLM/eARC/Wi-Fi 6/ Low Input Lag/FreeSync Primium
  • Theatrical Dolby Atmos - טכנולוגיית אודיו חדשנית המספקת חווית סאונד ששמורה לאולמות קולנוע, עם סאונד היקפי איכותי ומציאותי במיוחד, שמגיע בצורה האופטימלית לכל צופה, בכל מקום בסלון.
  • Slim Design - עיצוב חדשני ודק יותר מאי פעם, למסך מלא עם שדה ראיה רחב, משתלב בצורה מושלמת בכל סלון.
  • Dolby Audio - מנגנון אודיו מובנה לחוויית השמע האולטימטיבית, עם סאונד היקפי צלול ואמיתי, להנאה מכל צליל, אפקט או דיאלוג הנשמעים בסדרות, סרטים, משחקים או כל תוכן אחר שתצפו בו.
  • HDR Premium מלאת חיים - תקן האיכות האולטימטיבי המבטיח תמונה איכותית וצלולה, עם ניגודיות משופרת בין חלקים בהירים לכהים, קשת רחבה יותר של צבעים כמו גם גוונים עזים יותר לכל צבע וצבע, לתמונה עשירה במיוחד.
  • בקרה קולית - שליטה קולית מלאה ופשוטה לתפעול באמצעות Google Assistance . כל התכנים והיישומים נמצאים במרחק הוראה קולית אחת מהשלט של הטלוויזיה.
  • זווית צפייה רחבה - מסכי JTV מאפשרים זווית צפייה רחבה של 170 מעלות, מה שמאפשר צפייה נוחה ומהנה מרוב נקודות הישיבה בחדר, אפילו מהחלקים הפינתיים.
  • עוד באותו נושא:
  • אלקטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully