וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה ל-ChatGPT? גוגל משיקה את בארד בעברית ומוסיפה לו יכולות

13.7.2023 / 10:01

תמיכה בעוד 40 שפות ביניהן עברית, יכולת סריקת טקסט מתמונה, ויכולת לשמור שיחות קודמות - גוגל משיקה היום את השדרוג המשמעותי הראשון לכלי הבינה המלאכותית שלה מאז שהושק לראשונה

גוגל בארד. ShutterStock
גוגל בארד/ShutterStock

הדעה הרווחת היא שגוגל נמצאת מאחור במירוץ הבינה המלאכותית המחוללת, בשעה ש-ChatGPT מיצב את עצמו כמתחרה הדומיננטי שנמצא בכל מקום, אבל היום (חמישי) גוגל עולה למתקפה: היא משיקה את בארד ("פייטן" בעברית) כלי הבינה המלאכותית שלה, ב-40 שפות נוספות, ביניהן עברית, ומוסיפה לו יכולות נוספות כמו תשובות קוליות, בחירה בסגנון כתיבה, ניתוח טקסט מתמונה (כרגע רק באנגלית) ועוד.

גוגל מרחיבה את התמיכה של בארד כאמור לעוד 40 שפות ביניהן עברית, ערבית, סינית, גרמנית, הינדי, וספרדית לצד זמינות במקומות נוספים כמו ברזיל ורחבי אירופה. לצד הרחבת התמיכה השפתית, כעת ניתן לבקש מבארד להקריא יצירות שלו כדי לשמוע הגיה של מילה או לבדוק איך נשמע טקסט כשהוא מוקרא.

עוד תכונה חשובה וטובה היא היכולת לשמור שאילתות ושיחות קודמות עם סוכן הבינה המלאכותית המחוללת, לתת להן שמות משמעותיים, ואף להצמיד שיחות שימושיות שאנחנו חוזרים עליהן בחלק העליון של המסך.

גוגל בארד בעברית. גוגל,
מעכשיו גם בעברית: גוגל בארד/גוגל

כמו כן, מתווספת האפשרות לבחור את סגנון הכתיבה או הנימה של בארד. אם התשובות שקיבלתם לא מתאימות לכם, תוכלו לבחור סגנון אחר כמו "מקצועי", "לא רשמי" ולהוסיף הוראות כמו טקסט ארוך או קצר. התכונה הזו כרגע זמינה רק בגירסה האנגלית.

עוד תכונה שזמינה כרגע רק באנגלית היא היכולת לפענח טקסט מתוך תמונה כמו שעושה ChatGPT 4. כאן בארד משלב ידיים עם כלי סיוע ותיק ושימושי - Google Lens (עדשת גוגל), ויהיה ניתן לדלות מידע בשילוב התמונות לפענוח שתצלמו עם גוגל לנס.

תכונות נוספות שמושקות בכלי הבינה המלאכותית המחוללת מבית גוגל הן היכולת לשתף בקלות יצירות שלכם עם חברים או חברים כמו גם ניהול פרטיות בצורת היכולת להחליט כמה זמן גוגל תשמור את המידע האישי והשאילתות שלכם לבארד.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully