וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאביזרים לסמארטפון צריכים לעלות ביוקר?

בשיתוף בנדא מגנטיק

13.7.2023 / 11:02

ביום יום אתם לא מתפשרים על איכות אביזרי הסמארטפון שלכם אך לאחרונה, בעקבות יוקר המחיה הכבד, אתם מחפשים כמו כולם מוצרים שייתנו לכם את התמורה הטובה ביותר בעלות נמוכה. הכירו את מוצרי Miracase של ענקית היבוא בנדא מגנטיק, המותג הבינלאומי שכובש את ישראל

הסמארטפון הפך עם השנים לחלק קריטי מחיינו היומיומיים. הוא מהווה עבורנו מעין מיני מחשב נייד איתו אנו רוכשים מוצרים ושירותים ואף שומרים על קשר עם חברים - החל מקניות מזון, אופנה או מוצרי אלקטרוניקה, דרך טיסות ונסיעות, צריכת בידור, מוזיקה וחדשות, הכרת בני זוג, ועוד ועוד. מחקרים שונים אף מצאו כי האדם הממוצע ישתמש בסמארטפון כ-80 פעם ביום, מה שאומר שימוש של כ-30 אלף פעם בשנה! בקיצור הסמארטפון הפך לבן הלוויה הנאמן שלנו, לכל החיים.

כמו מכשירים אלקטרוניים אחרים, גם הסמארטפון דורש אביזרים שונים וכאן בדיוק נכנס לתמונה המותג הבינלאומי Miracase אשר הצליח להבין את גודל המהפכה ומפתח באופן שוטף מוצרים איכותיים מאוד לסמארטפון במחירים נמוכים. מגוון המוצרים של Miracase הוא עצום ממש והחברה יוצאת מדי חודש עם עשרות מוצרים חדשים שמתאימים לכל מצב ומקום בו אנו נמצאים.

Miracase דיוטי פרי ישראל. בנדא מגנטיק,
Miracase דיוטי פרי ישראל/בנדא מגנטיק

פתרונות מגוונים לכל סיטואציה: לסביבת העבודה, לרכב, לקמפינג, לים, ועוד

מוצרי החברה מתאימים לכל סיטואציה ולכל מקום: בין אם אתם במקום העבודה, במרפסת הבית, בנסיעה ברכב, בחוף הים, בפיקניק, בקמפינג, ומה לא. מה תוכלו למצוא? החל מאוזניות מסוגים שונים, דרך תושבות, סוללות ומטענים וכלה במגני סיליקון לסמארטפון, מוטות סלפי, רמקולים, ועוד. את המותג תוכלו למצוא במעל ל- 1000 נקודות מכירה מצפון ועד דרום, כולל עמדת ענק בדיוטי פרי, כך שרכישת מוצרי Miracase קלה ונגישה במיוחד. יתירה מזאת, המוצרים מגיעים עם שנה אחריות יבואן ובמקרה בו תמצאו פגם במוצר תוכלו לקבל מוצר חדש מידית, כלומר החלפת ראש בראש - בלי התעסקויות ובלי מעבדות תיקון.

בווידאו: אביזרים לסמארטפון של Miracase/יח"צ

תמורה מלאה למחיר

בסופו של יום, הישראלים רוצים לקבל תמורה הולמת לכסף שלהם, ובמקרה של Miracase זהו בדיוק המצב. לא רק שהמוצרים אטרקטיביים מאוד מבחינה כספית אלא שהם בעלי איכות גבוהה (המוצרים עוברים 3 בקרות איכות - בפס הייצור, טרם המשלוח וכאן בישראל), אסתטיים ומעוצבים, נעימים למגע וקלים לשימוש. השילוב האופטימאלי הזה אף הוביל כתבי טכנולוגיה בארץ ובעולם לדרג את מוצרי Miracase בצמרת הקטגוריה לאור התמורה המנצחת ביחס למחירים הנוחים.

בווידאו: מגוון המוצרים לרכב של Miracase/יח"צ

אמזון הישראלית

מוצרי Miracase משווקים בארץ על ידי קבוצת בנדא מגנטיק אותה ניתן לכנות כ"אמזון הישראלית". שמה של ענקית היבוא הזו נקשר לאורך 40 שנות פעילותה לציוד מחשוב ותקשורת, אך בשנים האחרונות היא פונה גם לעולמות תוכן חדשים עם סל מוצרים מתחדש ודינמי הכולל מוצרי לייף סטייל, מוצרים לבית, מוצרים לתחום הספורט והפנאי, ועוד. קבוצת בנדא מגנטיק מהווה את הנציגה הרשמית של מרבית המוצרים אותם היא מייבאת ועל מותגיה נמנים בין היתר: Logitech, DJI, TPLINK, Philips, Silver Line, WD, Sandisk, Xbox, Crosair, Aoc, Roidmi, Razer, Miracase, Dahua, Hobot , Shokz, Turtle beach, Cricut, ועוד.

ליבת הפעילות של בנדא נשארה ועודנה תחום ה-IT וה-CE והמותג המוביל של הקבוצה בתחום אביזרים למובייל הוא Miracase. לדברי יוני מורדוך, מנהל מותג Miracase ישראל: "מצאנו ב- Miracase מותג שלא רק מחדש ומעדכן את עצמו עם מוצרים חדשים לכל סביבה ולכל סיטואציה בחיים, אלא גם מותג ששם דגש מעמיק על איכות גבוהה תוך מחקר ופיתוח, וכל זאת עם מחירים נמוכים ואטרקטיביים במיוחד. הדברים חשובים במיוחד כיום, כאשר הציבור בישראל נאנק תחת יוקר המחיה, וכל הוצאה מכבידה על התקציב האישי או המשפחתי. במקרים כאלו רוב האנשים יתפשרו על איכות, אך עם Miracase לא צריך להתפשר עוד: אפשר גם ליהנות ממוצרי איכות ברמות הגבוהות ביותר וגם לשלם על כך מחירים הוגנים במיוחד."

בשיתוף בנדא מגנטיק
  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully