וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם השנה 2023: באר שבע זכתה בבכורה של יוניסטרים

יעל ארד, מנכ"לית אלעל ונשיא פיליפס ישראל, השתתפו באירוע בו נבחר סטארט-אפ שיסייע לבעלי מוגבלות להתנייד כמיזם השנה בתחרות של יוניסטרים 2023

ליאור בונפיס ויעל ארד. יחצ,
ליאור בונפיס ויעל ארד/יחצ

אתמול (12.7), התקיים גמר התחרות מיזם השנה 2023 יוניסטרים. באירוע הציגו 90 קבוצות של בני ובנות נוער ממגזרים שונים ביניהם יהודים, ערבים, דרוזים, בדואים, חילונים, דתיים ועוד, מיזמים חדשניים. בני הנוער שהשתתפו השקיעו מזמנם ומאמצים לפיתוח מיזמים פורצי דרך, והציעו פתרונות יצירתיים למגוון רחב של סוגיות חברתיות.

באירוע נכחו מאות נשות ואנשי עסקים והייטק מהארץ ומהעולם: יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יהונתן אלון, מנכ"ל פנגו, יפעת רייטר, מנכ"לית AIG, דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, ראובן קרופיק יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, ד"ר עמי אפלבאום המדען הראשי לחדשנות ויו"ר רשות החדשנות קלמן שחם בעלים ומייסד אלטשולר שחם, עודד טל שותף מנהל בקרן קלארידג' ישראל ועוד רבים.

המיזמים הוצגו אתמול באירוע גדול מול בכירי המשק והייטק הישראלי שבחרו במיזם ייעודי לסיוע לאנשים עם מוגבלות לנווט בסביבתם כפרויקט השנה. המיזם הוא לא רק המצאה טכנולוגית מקורית אלא גם בעל את השפעה על שיפור חייהם של בעלי מוגבלות. המיזם הזוכה מקבל פרס כספי לתמיכה בפיתוחו.

הקבוצה שזכתה במקום הראשון היא קבוצת חניכי שנה ג' ממרכז היזמות יוניסטרים בבאר שבע. הקבוצה שזכתה במקום השני היא קבוצת בני נוער מטירת כרמל שמפתחת תחליף מלח העשוי מצמח הסליקורניה וקבוצת מרכז היזמות יוניסטרים עפולה פיתחה פלטפורמה למציאת מומחים בתחומים טכנולוגיים.

נוכחותם של בכירי המשק וההייטק באירוע הוסיפה להתרגשות ועודדה את היזמים השואפים הללו להמשיך ולממש את חלומותיהם. התמיכה והליווי שמעניקים בכירים כאלה משמשים זרז לצמיחה והצלחתם של כישרונות צעירים באקוסיסטם היזמי של ישראל.

ליאור בונפיס נשיא פיליפס ישראל שהשתתף כשופט בתחרות: "הערב הזה הינו הוכחה ועדות לפוטנציאל האדיר שיש בחברה הישראלית. מרגש ומעורר השראה כאחד לראות כיצד יוניסטרים מצליחים לחבר בין המשק הישראלי לבני נוער מכלל הארץ ומכל שכבות האוכלוסייה, ללא הבדל דת, גזע ומין, חברו יחד לטפח יצירתיות ותשוקה ליזמות וחדשנות המובילים לפתרונות חדשניים ונותנים מענה לאתגרים חברתיים. המוחות הצעירים הללו הם הכוח המניע של עתידנו, ובאחריותנו לתמוך ולטפח את הרעיונות שלהם. ביחד נוכל ליצור עולם בהיר ומכיל יותר, שבו חדשנות משגשגת וחלומות הופכים למציאות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully