וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בגלקסי S24 יהיו סוללות של רכב חשמלי?

16.7.2023 / 11:31

לפי שמועה ברשת, סמסונג בוחנת שימוש בסוללות מרוכבות, המשמשות כיום בתעשיית הרכב החשמלי. הסוללות האלה הן צפופות יותר במבנה ויאפשרו יותר קיבולת סוללה ומתח טעינה גבוה יותר, אבל גם נוטות להתחמם יותר

שמועות מעניינות מסתובבות ברשת ביחס לסוללות של הדור הבא של סדרת הדגל לבית סמסונג. הצייצן RGclouds מצטט מקור אנונימי, כי סמסונג עומדת להשתמש בסוללה מרוכבת בדגם האולטרה, ותאפשר למכשיר טעינת 65 וואט מהירה. בטכנולוגיה האמורה, הלקוחה מעולם כלי הרכב החשמליים, מבנה הסוללה הוא צפוף יותר, מה שמאפשר לדחוס יותר קיבולת, אבל גם יגרום לסוללה להתחמם מעט יותר (לאור ההיסטוריה של סמסונג אולי זה לא רעיון כזה טוב...). הטכנולוגיה תאפשר גם להגדיל את קיבולת הסוללה של הדגמים הנמוכים יותר (הרגיל והפלוס) ל-5,000 מיליאמפר/שעה, תוספת של 300 מיליאמפר/שעה לקיבולת לעומת דגם הפלוס הנוכחי.

סוללות הבנויות בשכבות (ערימה), נמצאות לרוב בכלי רכב חשמליים, והן צפופות יותר במבנה מאלה המקובלות בסמארטפונים. כאמור, הטכנולוגיה הזו מאפשרת פחות פיזור חום, מה שיגרום לסוללה להתחמם מעט יותר, אבל באופן פרדוקסלי, דווקא המבנה הזה נחשב לבטוח יותר ועם פחות סיכוי להתלקחות.

לפי הדיווח הלא מאומת של AndroidCentral, סמסונג כנראה תשתמש בג'ל תרמי כדי לשפר את פיזור החום מהסוללה (באופן דומה למה שנעשה עם מעבדי מחשבים). באם השמועות הנכונות, הטכנולוגיה הזו תוכנס לייצור במפעל של סמסונג בסיאול. המידע כרגע, ככל הנראה, מתבסס על סדרות ניסוי המיוצרות במפעל בסין.

ברם, כאמור, אלה שמועות בלבד וראשית סמסונג תצטרך לוודא שהטכנולוגיה החדשה בטוחה לשימוש בייצור מסחרי ושהמכשירים לא יתחממו יתר על המידה, משהו שלסמסונג יש ניסיון איתו. יחד עם זאת, אם הטכנולוגיה תאושר בטיחותית ותיושם, ייתכן שנראה אותה גם בדגמי המתקפלים של שנה הבאה. כזכור, בסוף החודש עתידה סמסונג להציג את דגמי הסמארטפונים המתקפלים שלה לשנה זו.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully