וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא רק בן 14 וחשש שלא יגשים את החלום. ואז הוא הגיע אלינו

ליאור ריינהולד, גיא וקשי, בשיתוף "הטכנולוגית", חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים

31.7.2023 / 9:48

יום המעשים הטובים השנה הוביל לשיתוף פעולה של הבנק עם עמותת Make A Wish, שהכירה לעובדי החטיבה הטכנולוגית נער בן 14 עם קשיים רפואיים - עם שני חלומות גדולים

ראובן בן ה-14 במכונית המרוץ. יח"צ,
ראובן בן ה-14 במכונית המרוץ/יח"צ

לכולנו יש חלומות ומשאלות לב. לחלקנו גם יש מזל, והחלומות האלו, במוקדם או במאוחר, מתגשמים. עמותה בינלאומית שפועלת גם בארץ בשם Make A Wish (או בקיצור: MAW) שמה לה למטרה להגשים את משאלות ליבם של אלו שצריכים עזרה מיוחדת במטלה הלא פשוטה הזו.

פעילות העמותה מרוכזת בסיורים במחלקות ילדים בבתי חולים שונים בארץ, איתור ועזרה בהגשמת חלומות לילדים המתמודדים עם מחלה מסכנת חיים. "בהגשמת המשאלה, שואפת העמותה להעניק חוויה עוצמתית ומשנת חיים", נכתב באתר העמותה. "זו חוויה המעניקה תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה בחייהם. במקומות רבים בעולם, רופאים מתייחסים להגשמת משאלה כאל חלק בלתי נפרד מהטיפול התומך", נכתב עוד.

ביום המעשים הטובים של השנה, מחלקת הבנקאות החברתית של בנק הפועלים שיתפה פעולה עם העמותה. במסגרת שיתוף הפעולה החשוב והמיוחד הזה, הוצע לנו, עובדי טרייב פלטפורמות מנהלי של החטיבה הטכנולוגית, להגשים את החלום של ראובן, נער בן 14 מקיבוץ בדרום שמתמודד עם אתגרים רפואיים מורכבים.

החלום של ראובן היה לקבל מערכת תופים אלקטרוניים. בנוסף, נאמר לנו שראובן (כמו הרבה נערים בגילו), מאוד אוהב מכוניות מרוץ. מאחר ולאף אחד מאיתנו אין רקע מוזיקלי או מוטורי, חיפשנו מישהו שקרוב לנושא המוזיקלי. מצאנו את איציק עובדיה, עובד בטכנולוגית, ומתופף מקצועי שמנגן גם בלהקת רוק. איציק יצר קשר עם ספק כלי הנגינה "מיוזיק סנטר" בראשון לציון, וביחד התאימו לראובן מערכת תופים למתחילים. מיוזיק סנטר הגדילו לעשות, ונתנו לנו הנחה מאוד משמעותית על החבילה, שכללה מערכת תופים, שני זוגות של מקלות תיפוף, כיסא מתכוונן ואוזניות מקצועיות.

ראובן בן ה-14 במכונית המרוץ. יח"צ,
ראובן בן ה-14 במכונית המרוץ/יח"צ

המסלול המהיר

את התופים השגנו - אבל מה עושים עם מכוניות המרוץ? אנחנו בישראל, לא במונקו. אחרי חיפוש קצרצר הבנו שאפשר להירגע - גם בארץ יש סצנת מרוצי מכוניות עם מסלולים, חריקות צמיגים וכל הכיף הזה. לאחר בירור, יצרנו קשר עם "מוטורסיטי" ליד באר שבע, סיפרנו להם על התחביב של ראובן, והחבר'ה במסלול המליצו לנו על נסיעה ברכב מרוצים עם נהג מקצועי.

יום החלום הגיע וכולנו ירדנו לבאר שבע למסלול המרוצים, שם תכננו לתת לראובן את מערכת התופים לאחר שיעשה סיבוב ברכב מרוץ. ראובן הגיע מלווה בהוריו, ולאחר היכרות עם משה המדריך, הוא עלה על המסלול, לא לפני שקיבל מאיתנו חולצה וכובע מרוצים רשמי של פרארי.

אנחנו לא יודעים עד כמה רועשת מערכת התופים שקנינו לראובן, אבל אין ספק שקול חריקת הצמיגים על המסלול נתנה קרב צמוד. בסיום המסלול ראובן יצא מהאוטו עם חיוך ענק, מצויד בחוויה שלא ישכח כל חייו. ואז קרתה הפתעה. משה המדריך קרא לראובן, והושיב אותו בכיסא הנהג. אחרי תדרוך קצר - הנער בן ה-14 כבר נהג בעצמו ברכב המרוץ. אמנם הפעם הצמיגים לא חרכו את המסלול, אבל החיוך של ראובן, כשירד מהאוטו, היה גדול פי כמה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

סטאגאדיש

אתם בטח שואלים "רגע, מה עם התופים?". אז בזמן שראובן נהג לראשונה בחייו, איציק הרכיב את המערכת החדשה, ואנחנו הזמנו את ראובן המחויך להיכנס לחדר בו חיכה לו חלום חייו. נכון בסרטים יש רגעים דרמטיים שמצולמים בהילוך איטי? אז הפעם זה קרה במציאות. הצלחנו לראות חלום שמתגשם לנגד עיננו. ראובן התיישב על הכיסא והתחיל לתופף בהתלהבות, והרשים את כל הנוכחים בחדר.

אתם בטח חושבים שכאן הכל הסתיים - אז לא. בינתיים הזמנו המבורגרים, צ'יפס ועוד דברים משמינים שילדים אוהבים, וישבנו לאכול ארוחת צוהריים לקול צלילי חריקות צמיגים של מכוניות מרוץ, שלא פסקו לרגע.

בסיום היום המרגש הזה, הוריו של ראובן היו אסירי תודה על כל המאמץ וההשקעה, ובמיוחד על יום מהנה וחוויתי שראובן (וגם הם) יזכרו לתמיד. מה שהם לא ידעו, זה שבינתיים מגש פירות העונה עושה את דרכו לביתם, שיוכלו להירגע מהיום המרגש עם טעם מרענן.

כולנו יצאנו עם הרגשה טובה על כך שהצלחנו להעניק לראובן יום חוויתי במיוחד, ולהגשים חלק מהחלומות שלו (ולנוח לרגע מהשגרה וההתעסקות במושגים כמו סייבר ודבאופס). בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות לבנק הפועלים ולעמותת MAW שכל היום הטוב הזה הצליח בזכות החיבור ושיתוף הפעולה ההדוק ביניהם. באנו להגשים חלום, אבל יצאנו מהחוויה עם הרגשה מהחלומות.
אנחנו כבר מחכים לפעילות ההתנדבות הבאה!

ליאור ריינהולד, גיא וקשי, בשיתוף "הטכנולוגית", חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully