וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית או בחו"ל: האפליקציה שתפתור לכם את בעיית עקיצות היתושים

חידוש מהפכני לקיץ מבית טרק מרקט - Heat It, גאדג'ט נגד יתושים. איך בדיוק זה עובד וכמה זה עולה?

מכשיר של טראק מרקט נגד עקיצות יתושים. טראק מרקט,
Heat It לאייפון. עובד גם במכשירי אנדרואיד/טראק מרקט

יתושים הם מטרד עצום, בבית ובחוץ, ולא תמיד יש את האפשרות להתמגן נגדם. רשת הטיולים Trek Market יוצאת בעונת הקיץ עם מכשיר מהפכני נגד עקיצות יתושים - Heat It. המכשיר מורכב על USB קטן שאפשר לתלות על מחזיק מפתחות, ולכן מתאים מאוד לנסיעות לחו"ל, במיוחד לטיולים בפארקים או ליד מקווי מים.

איך זה עובד? במקרה של עקיצה מחברים את המכשיר באמצעות ה-USB לסלולארי. בתוך 5 שניות ראש המכשיר מתחמם, נוגעים בעקיצה עם הראש החם - וזהו - אין יותר גירויים מעצבנים, אין תחושת גירוד, אין נפיחות ואפשר להמשיך ליהנות מהטיול.

Heat It מיוצר בגרמניה ומאושר כמכשיר רפואי לשימוש אישי (CE Medical class 2). הוא מתאים לשימוש מגיל 4 ומאושר גם על ידי משרד הבריאות הישראלי (אישור מספר 35880001). הוא מטפל בעקיצה באופן מידי ואפקטיבי, ללא תופעות לוואי וללא כימיקלים. השימוש במכשיר מלווה באפליקציה ייעודית, המתאימה את סוג הטיפול לכל גיל.

המכשיר עובד על עיקרון הלם חום מקומי. חימום מהיר (ללא קרינה) עד 51 מעלות צלסיוס, גורם לשחרור חלבוני הלם (shock proteins) אשר גורמים להאטה עד עצירה מוחלטת של שחרור היסטמינים לאזור העקיצה, ומגביל את העברת האותות ממקום העקיצה אל מערכת העצבים המרכזית. התוצאה - הפחתה עד עצירה של תחושת הכאב והגרד.

מחיר 199 שקל, להשיג ברשת חנויות Trek Market.

  • עוד באותו נושא:
  • יתושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully