וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטכנולוגיה מתקדמת: מה חשבנו על מכונת התספורת הזאת?

דוד רוזנטל

23.7.2023 / 11:59

כמי שנאלץ להסתפר באופן תכוף, בדקתי את מכונת התספורת מבית PACIFIC. היא לא זולה, אבל יש לה יתרון בולט. על מה חשוב להסתכל?

PACIFIC, מכונות תספורת מתקדמות. מחיר 599 שקל. יחצ,
PACIFIC, מכונות תספורת מתקדמות. מחיר 599 שקל/יחצ

בחיי היומיום העמוסים שלנו, לא תמיד פשוט למצוא זמן לקפוץ למספרה. בשנים האחרונות, יותר ויותר גברים ישראלים בוחרים לטפח את הזקן והשיער שלהם באופן עצמאי ומייתרים את הצורך להגיע למספרה ולהמתין בתור, שלא לדבר על כך שהשנים לא עושות טוב לצפיפות השיער שלנו, ורבים פשוט מגלחים את הראש בעצמם במקום לשלם על כך כמה עשרות שקלים. סדרה חדשה שמושקת בישראל, מציגה שלושה דגמים משוכללים ומתקדמים שייקלו על מלאכת התספורת - ואנחנו בדקנו אותה.

המכונות מהסדרה החדשה מבית PACIFIC, פועלות על מנוע AC אלקטרומגנטי חזק בעל עוצמה אדירה בשילוב סוללת ליתיום שנטענת מהר ומחזיקה לאורך 4 שעות עבודה. להבי המכונות מצופים בציפוי יהלום בעל טכנולוגיה ייחודית המגנה על העור מחתכים, מספרת בצורה חלקה ואף עמידה בפני שחיקה. המכונות מגיעות בשלושה צבעים: אדום, ירוק ומוזהב ובולטת עם מסך דיגיטלי מודגש. מארז המכונה כולל: מכונה, מעמד טעינה, שנאי, מברשת, בקבוק שמן 10 סמ"ק, 8 מסרקי דירוג. המכונה עולה 599 שקלים, ואפשר להשיג אותה ברשתות וחנויות החשמל המובחרות, עם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי פסיפיק- קלינטון ישראל.

אז מה השורה התחתונה?

ובכן, כמי שחולם על טיסה לאיזה דוקטור טורקי שישתיל לו קצת שיער אבל עצלן מדי בשביל זה, אני משתמש במכונת גילוח לפחות פעם בשבועיים (ומצבי בעניין הזה עוד טוב, יחסית). אשתי מספרת אותי, כי פעם, כשניסיתי לבד, הפכתי לבדיחה, אבל עזבו, אני סוטה מהנושא.

בכל מקרה, מכונת גילוח היא מכונת גילוח, לכאורה, אבל שמתי לב ליתרון עצום שיש ל-Pacific: היא מצליחה לגלח בכל תנאי, הווה אומר - גם כשהראש לח מעט, ובקיץ זה קורה לפעמים. עם מכונות אחרות נתקלתי בקשיים, וזאת פשוט עבדה חלק.

המכונה נראית עמידה מאוד, אבל עדיין חשוב לכם לתחזק אותה. אשר לשמונה מסרקי הדירוג - תשמעו, לא יצא לי לבחון את זה, כי הראש שלי צריך מספר 0 ולזקן אני מדרג אחיד, אבל שמונה מסרקים הם מבחר יפה לבעלי הבלורית שביניכם. ומה לגבי המחיר? בשוק קיימות דרגות מחיר שונות, 599 שקל הם בהחלט על הסקאלה הבינונית-גבוהה, אבל אם אתם רוצים מכונה לטווח ארוך, ההתרשמות שלי לאחר מספר שימושים היא שהיא שווה את המחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • תספורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully