וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי: אילון מאסק צפוי להיפטר מהמותג טוויטר ומהציפור

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 15:42

שני ציוצים מסתוריים של מאסק במוצאי שבת מעידים כי ייתכן ומאסק מתחיל להגשים את החזון לשנות את טוויטר מרשת חברתית ל-"אפליקציה של הכל" שתיקרא X. הוא ביקש הצעות ללוגו וטען שאם יימצא אחד יפה, הוא עשוי להחליף את הלוגו של טוויטר עוד היום (ראשון)

אילון מאסק והלוגו של טוויטר. רויטרס
אילון מאסק והלוגו של טוויטר/רויטרס

איל הטכנולוגיה והבעלים של טוויטר אילון מאסק צייץ אמש (שבת) שאם יוצע לחברה לוגו X יפה דיו, הוא יחליף אותו כבר היום (ראשון). "בקרוב ניפרד לשלום ממותג טוויטר, ובהדרגה, מכל הציפורים", כתב מאסק, כשהוא מכוון כמובן לציפור הכחולה המזוהה עם המותג.

מאסק כידוע, מוקסם מהאות X (כך הוא גם קרא לחברת הבינה המלאכותית החדשה שהקים), והוא גם מתלהב מ-WeChat הסינית שהיא "אפליקציה של הכל", המשמשת בסין לכל דבר, ורוצה להקים משהו דומה במודל מערבי, אותו הוא מכנה אפליקציית X - וכנראה טוויטר תהיה הבסיס לחזון הזה.

באפריל דווח בסוכנות הידיעות בלומברג כי מאסק בלע את טוויטר לתוך חברה המכונה "תאגיד X" (איקס קורפ), חברת אחזקות שבבעלותו שהיא אחת מכמה הנושאות את השם X. כזכור, מאז שמאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, הוא הכניס את החברה לסחרור מתמשך, הכולל פיטורים נרחבים מאוד של מחצית מעובדי החברה או יותר, קרבות עם מפרסמים וכמובן, האיום האחרון והחדש שהוא נאלץ להתמודד איתו - התשובה לטוויטר מבית מטא, הלוא היא ת'רדס, שתוך שבוע גרפה מאה מיליון משתמשים.

לפי הערכות, טוויטר כרגע שווה רק שליש ממה ששילם עבורה, ומאסק הודה בשבוע שעבר שהחברה עדיין מפסידה כסף לאור חובות כבדים וצמצום בהכנסות מפרסום. לא ברור אם התעלולים של מאסק של שינוי הלוגו, הפיכת הרקע הרשמי של טוויטר לשחור מלבן ועוד שינויים גרפיים יוכלו באמת להציל את הציפור הגוססת שכנראה מאסק הולך לשים עליה איקס, תרתי משמע.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully