וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום מומש: אילון מאסק חיסל את טוויטר סופית

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 20:35

נפרדים מהציפור הכחולה: אילון מאסק חשף את הלוגו החדש של הרשת החברתית, כחלק ממהלך שינוי תמדית שעוברת החברה מאז נרכשה על ידו באוקטובר 2022

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

האיש העשיר בעולם הטכנולוגיה והבעלים של טוויטר, אילון מאסק, צייץ הלילה (שני) והציג באופן רשמי את הלוגו החדש של הרשת החברתית - כחלק ממיתוג מחדש שעוברת החברה. הסמליל החדש: האות X על רקע שחור. מאסק כידוע, מוקסם מהאות X (כך הוא גם קרא לחברת הבינה המלאכותית החדשה שהקים), והוא גם מתלהב מ-WeChat הסינית שהיא "אפליקציה של הכל", המשמשת בסין לכל דבר, ורוצה להקים משהו דומה במודל מערבי, אותו הוא מכנה אפליקציית X - וטוויטר היא הבסיס לחזון הזה.

הלוגו החדש של טוויטר. טוויטר,
הלוגו החדש של טוויטר/טוויטר

באפריל דווח בסוכנות הידיעות בלומברג כי מאסק בלע את טוויטר לתוך חברה המכונה "תאגיד X" (איקס קורפ), חברת אחזקות שבבעלותו שהיא אחת מכמה הנושאות את השם X.

כזכור, מאז שמאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, הוא הכניס את החברה לסחרור מתמשך, הכולל פיטורים נרחבים מאוד של מחצית מעובדי החברה או יותר, קרבות עם מפרסמים וכמובן, האיום האחרון והחדש שהוא נאלץ להתמודד איתו - התשובה לטוויטר מבית מטא, הלוא היא ת'רדס, שתוך שבוע גרפה מאה מיליון משתמשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לפי הערכות, טוויטר כרגע שווה רק שליש ממה ששילם עבורה, ומאסק הודה בשבוע שעבר שהחברה עדיין מפסידה כסף לאור חובות כבדים וצמצום בהכנסות מפרסום. לא ברור אם התעלולים של מאסק של שינוי הלוגו, הפיכת הרקע הרשמי של טוויטר לשחור מלבן ועוד שינויים גרפיים יוכלו באמת להציל את הציפור הגוססת שכנראה מאסק הולך לשים עליה איקס, תרתי משמע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully