וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: ספוטיפיי מעלה מחירים

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 20:16

כחלק ממהלך גלובלי, ענקית המוזיקה השוודית מעדכנת את מחירי החבילות בישראל. "עדכונים אלה יעזרו לנו להמשיך לספק ערך למעריצים ולאמנים בפלטפורמה שלנו", אמרו בחברה. כמה תשלמו?

ספוטיפיי. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ספוטיפיי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כחלק ממהלך במספר שווקים ברחבי העולם, ספוטיפיי הודיעה היום (שני) על העלאה של 10% במחיר מנוי פרימיום - גם בישראל. עלות מנוי בודד, שעלה עד היום 19.90 שקלים, יעלה מעתה 21.90 שקלים. עלות מנוי זוגי שעד היום עלה 25.90 שקלים, יעלה מעתה 29.90 שקלים; ועלות מנוי משפחתי, שעד היום עלה 31.90 שקלים, יעלה מעתה והלאה 35.90 שקלים לחודש. מחיר המנוי עבור סטודנטים עודכן ל-11.90 - במקום 10 שקלים בחודש.

"עם יותר מ-200 מיליון מנויי פרימיום, אנחנו גם גאים להיות השירות הפופולרי ביותר בעולם להזרמת אודיו, המעניק למשתמשי פרימיום גישה להאזנה לפי דרישה וללא פרסומות, הורדות מוזיקה לא מקוונות והזרמת מוזיקה איכותית", נכתב בבלוג הרשמי של ספוטיפיי. "כדי שנוכל להמשיך לחדש, אנו משנים את מחירי הפרימיום שלנו במספר שווקים ברחבי העולם. עדכונים אלה יעזרו לנו להמשיך לספק ערך למעריצים ולאמנים בפלטפורמה שלנו".

לצד ישראל, בין היתר, ספוטיפיי מעלה מחירים גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, בולגריה, פורטוגל, איטליה, שבדיה, סינגפור, נורווגיה, אוסטריה, יוון, תאילנד, טורקיה, דנמרק.

מחירי החבילות החדשים בספוטיפיי. צילום מסך,
המחירים החדשים של ספוטיפיי/צילום מסך

נכון לחודש מאי 2023, לענקית המוזיקה השוודית יש כ-407 מיליון מנויים פעילים ברחבי העולם - מתוכם כ-200 מיליון מנויים משלמים. כמו כן, החברה רשמה ברבעון הראשון של 2023 הכנסות של 3.35 מיליארד דולר, נמוך מצפי האנליסטים להכנסות של 3.42 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully