וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל מפתחת אייפון עם מסך נטול שוליים

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 7:38

בינתיים מדובר בשמועה, אבל היא מסעירה מדי מכדי שנדלג עליה: על פי דיווחים ברשת, אפל פנתה לחברות הצגים של סמסונג ו-LG בתהייה האם ביכולתן לייצר עבורה מסכים נטולי שוליים כלל

אייפון. ShutterStock
אייפון/ShutterStock

האתר הקוריאני THE ELEC מדווח כי אפל פנתה לחטיבות הצגים של סמסונג ו-LG בבקשה לפתח עבורה פאנלי OLED "נטולי שוליים" ונטולי מסגרת. מדובר במלאכה לא פשוטה כלל, שכן הדבר ידרוש שיפור של הליך הייצור של השכבות הדקיקות מהן עשויים צגים כיום.

יצרניות סמארטפונים כמובן כל הזמן עוסקות במאמצים להקטין כמה שיותר את השוליים סביב המסך ולספק טלפונים עם כמה שיותר שטח תצוגה. ועדיין, יש לדבר מגבלות טכניות ופיזיקליות. בשעה שצגים המשתפלים לשוליים הם כבר אינם נדירים, אף יצרנית עוד לא הציגה סמארטפון שכולו מסך, ונטול שוליים כלל.

לטענת הדיווח, אפל גילתה דרך לעשות זאת, וביקשה מהספקיות שלה, LG וסמסונג ליצור עבורה את הצגים שיהיו נטולי שוליים לחלוטין. כמובן, יש עדיין בעיות טכניות שצריך לפתור כמו מיקום המצלמה וליצור מקום לעדשה במקום חריר שכיום פוגע במראה הצג, וכאמור בעיות הקשורות לייצור שכבות הדקיקות שמהן בנוי הצג עצמו.

זו תהיה משימה קשה, אולם אם יצליחו יצרניות המסכים בה, הרי שהסמארטפונים הבאים לעתיד יהיו יותר מרהיבים מתמיד, וייראו כמו פיסות זכוכית מרחפות באוויר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully