וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה לא ציפינו: טיקטוק מאפשרת לפרסם פוסטים טקסטואלים

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 10:21

לא רק וידאו: על אף הדגש על חווית וידאו, הרשת החברתית הסינית מוסיפה אפשרות לפרסום פוסט טקסט. "רוצים להעניק מקום ייעודי באפליקציה ליצירתיות הכתובה", נכתב בהודעה מטעם החברה

פוסט כתוב בטיקטוק. טיקטוק,
פוסט כתוב בטיקטוק/טיקטוק

טיקטוק הכריזה אתמול (שני) על פיצ'ר חדש - פוסטים טקסטואליים בטיקטוק. מדובר בפורמט חדש ליצירת תוכן מבוסס טקסט שפותח אפשרויות נוספות ליוצרים לשתף את הרעיונות שלהם. "עם פוסטים של טקסט, טיקטוק מרחיבה את גבולות יצירת התוכן, ומעניקה מקום ייעודי באפליקציה ליצירתיות הכתובה, שכבר קיימת בתגובות, בכיתובים ובסרטונים", נכתב בהודעה מטעם החברה.

הפיצ'רים החדשים:

  • יצירת פוסט של טקסט: דרך דף המצלמה, ניתן יהיה לבחור מבין שלוש אפשרויות: תמונה, וידאו וטקסט. 'מצב טקסט' תומך בפונקציונליות העתקה והדבקה, ומאפשר לייבא בקלות טקסט חיצוני לפוסטים.
  • שיפור הודעות הטקסט: בדף הפוסט יהיו אפשרויות מוכרות להתאמה אישית של התוכן הכתוב. אלה כוללות הוספת צליל, תיוג מיקום, הפעלת הערות והתרת דואטים, בין היתר. פיצ'רים אלה גורמים לכך שפוסטים מבוססי טקסט יהיו דינמיים ואינטראקטיביים בדיוק כמו כל פוסט של סרטון או תמונה.

בפוסט כתוב ניתן יהיה להבליט את התוכן באמצעות שימוש במדבקות, תגיות והשאטאגים, צבע רקע, שילוב סאונד, ואפשרות לשמור טיוטות. כמו כן, בטיקטוק מדגישים כי תוכן טקסטואלי יהיה כפוף לכללי הקהילה, כמו כל תוכן אחר בפלטפורמה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully