וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: חברת אבטחת הסייבר הישראלית אימפרבה נמכרת ב-3.6 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 10:41

אקזיט כחול-לבן: ענקית האבטחה הישראלית נמכרת לחברת תאלס הצרפתית. נכון לשנת 2022, לחברה 1,400 עובדים, ומטה החברה נמצא בסן מטאו, קליפורניה

Imperva. ShutterStock
Imperva/ShutterStock

אימפרבה (Imperva), חברת אבטחת הסייבר הישראלית, נמכרת לקבוצת תאלס (Thales) הצרפתית ב-3.6 מיליארד דולר. אימפרבה נוסדה בשנת 2002 על ידי שלמה קרמר, עמיחי שולמן ומיקי בודאי ונקראה בשם "וובקוהורט" (Webcohort). ענקית התוכנה הצרפתית תקנה את החברה מידי קרן תומא בראבו, שמחזיקה בבעלות מלאה.

לפי הודעה שהוציאה חברת תאלס, נכון לשנת 2022, לאימפרבה 1,400 עובדים, ומטה החברה בקליפורניה. לחברה יש פעילות משמעותית כיום בישראל, עם מרכז פיתוח בו מועסקים 500 עובדים. הערכות הן שעל אף העסקה המשמעותית, המדינה לא צפויה להפיק רווח משמעותי מהעסקה.

"הרכישה של אימפרבה מסמנת אבן דרך חשובה באסטרטגיית אבטחת הסייבר של Thales. עם רכישה זו, אנו מנצלים הזדמנות ייחודית להאיץ את יכולות אבטחת הסייבר שלנו ולוקחים צעד חשוב לקראת שאיפתנו לבנות שחקן משולב אבטחת סייבר גלובלי ברמה עולמית, המספק פורטפוליו מקיף של מוצרים ושירותים. יש לנו כבוד עצום להצעות החדשניות של יישומים ואבטחת מידע של אימפרבה", אמר פטריס קיין, יו"ר ומנכ"ל תאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully