וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף הירידה במשתמשים: ת'רדס מוסיפה פיד כרונולוגי

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 9:56

אחרי השקה פזיזה, מארק צוקרברג הציג עדכונים ראשונים חדשים לפלטפורמה הצעירה, כולל פיד For You שיציג פוסטים מותאמים אישית. הנה כל הפרטים

Threads של אינסטגרם. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Threads של אינסטגרם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אחרי השקה סוערת וירידה הדרגתית במספר המשתמשים הפעילים - ת'רדס (Threads), המתחרה של מטא לטוויטר, מציגה דרכים חדשות לארגן את הפיד. במסגרת העדכון, מארק צוקרברג חשף את פיד Following (במעקב) שיאפשר לכל אחד לצפות בפוסטים מכל החשבונות אחריהם הוא עוקב, בסדר כרונולוגי; וכן את פיד For You (עבורך) שיציג תוכן מחשבונות מומלצים לצד תוכן של חשבונות שאנשים בחרו לעקוב אחריהם.

"מטא תמשיך לקבל משוב מהקהילה, ולעמול על כלים חדשים שישפרו את החוויה של אנשים בת'רדס", נכתב בהודעה מטעם החברה. העדכונים יושקו בהדרגה ברחבי העולם, לרבות ישראל.

ההשקה של ת'רדס הייתה פזיזה אך מוצלחת ומשכה יותר מ-100 מיליון משתמשים בתוך 5 ימים בלבד. כזכור, החשבונות בת'רדס מקושרים לאינסטגרם (שהיא גם הבית של האפליקציה החדשה), כך שכל מי שכבר החזיק חשבון איסטגרם פעיל היה יכול לעשות מעבר מהיר לרשת החברתית הטקסטואלית החדשה מבית מטא. מנגד, לאפליקציה חסרים שורה ארוכה של פיצ'רים שקיימים אצל המתחרות.

ת'רדס. רויטרס
ההשקה של ת'רדס הייתה מוצלחת מאוד ומשכה יותר מ-100 מיליון משתמשים בתוך 5 ימים בלבד/רויטרס

למרות המגמה המדאיגה לכאורה, עדיין מוקדם מדי להספיד את ת'רדס. לפי מדדים אחרים, האפליקציה ממשיכה להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ואת כוח המשיכה שלה בשווקים גלובליים, דבר שעם הזמן עשוי גם להגביר את השימוש בה - במיוחד כאשר מערך התכונות של האפליקציה משתפר. בנוסף, היא עדיין אינה זמינה ב-27 מדינות האיחוד האירופי, על כ-500 מיליון תושביו - נתח שוק משמעותי עבור ברשת חברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • Threads

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully