וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי ספורט של אפל מוצעות למכירה ב-50 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 7:44

יש לך כסף פנוי? בית המכירות סות'ביס מפרסם נעליים נדירות שיוצרו כמתנה לעובדים של ענקית הטכנולוגיה בסוף שנות ה-80. הן כוללות על את הלוגו הצבעוני, ובמצב פיזי מצוין. ומה המידה שלהן?

זוג נעלי ספורט אפל במחיר של 38,969 ליש"ט (כ-50 אלף דולר). sothebys,
זוג נעלי ספורט אפל במחיר של 38,969 ליש"ט (כ-50 אלף דולר)/sothebys

אפל אמנם מתמקדת היום במוצרי טכנולוגיה בלבד, אבל ליין ביגוד מיוחד שהושק לפני יותר מ-30 שווה לא מעט כסף. בית המכירות הפומביות הבריטי סותבי'ס, פרסם אתמול (רביעי) מוצר נדיר במיוחד - זוג נעלי ספורט אפל במחיר של 38,969 ליש"ט (כ-50 אלף דולר).

בשנת 1986, השיקה אפל קולקציה של בגדים, הכוללת את לוגו התפוח הישן בצבעי הקשת. עם זאת, ההיסטוריה המלאה של הנעליים אינה ברורה, אך הן נוצרו בהתאמה אישית לעובדי ענקית הטכנולוגיה בסוף שנות ה-80, ככל הנראה כמתנה במסגרת כנס שקיימה החברה.

יש לך סכום כסף פנוי ונראה לכם הגיוני לנעול נעליים כל כך יקרות? לפני שתבזבזו אותם, כדאי שתדעו שהנעליים מתאימות למידה 10.5 (41) בלבד. כמו כן, הן כוללות על את הלוגו הצבעוני על הלשון ועל הדופן הימנית (בנעל ימין) ועל הדופן השמאלית (בנעל שמאל).

בסות'ביס מדגישים כי מדובר במוצר "נחשק ביותר" במצב טוב, "היישר מהקופסה", אך ציינו שישנם מספר פגמים, ביניהם הצהבה בסוליות ובדבק, בשל גילן המתקדם.

הנעליים היקרות של אפל. sothebys,
בסות'ביס מדגישים כי מדובר במוצר "נחשק ביותר" במצב טוב, "היישר מהקופסה"/sothebys

כידוע, ערכם של מוצרים שונים של אפל הופכי לפירטי אספנות שנמכרים בעשרות אלפי דולרים. בשבוע שעבר פורסם שאייפון מקורי מהדור הראשון, שנותר סגור בבטחה בקופסה עטופה ניילון משנת 2007, נמכר במכירה פומבית ביותר מ-190 אלף דולר (כ-690 אלף שקלים) - פי 317 מהמחיר המקורי שלו בעת ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully