וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: הכרטיס שיחולל מהפכה בתשלום משכורות לעובדים זרים?

כרטיס השכר Rewire Card, של Remitly Israel בשיתוף עם בנק ירושלים יקל על על מאות אלפי משפחות ומעסיקים בישראל להעביר שכר לעובדים זרים

כרטיס Rewire. יחצ,
כרטיס Rewire/יחצ

- Remitly Israel (לשעבר Rewire), חברת פינטק הפועלת להנגיש שירותים פיננסים למיליוני מהגרי עבודה ברחבי העולם מודיעה היום רשמית על Rewire Card, כרטיס שכר חכם בשיתוף עם בנק ירושלים. כרטיס השכר המופעל על ידי חברת Remitly Israel כחלק מהיצע הפלטפורמה הפיננסית Rewire, פותר קשיים בירוקרטיים רבים איתם מתמודדים המהגרים ומעסיקיהם בישראל, בכל הנוגע להסדר תשלומי שכר מצד המעסיקים, ניהול ושליחת כספים למדינות המקור מצד המהגרים. לפי נתונים של רשות האוכלוסין וההגירה, נכון לרבעון הראשון של השנה שהו בישראל למעלה מ-142 אלף עובדים זרים.

היתרון הטכנולוגי של הכרטיס החכם למעסיקים הוא נוחות, נגישות ומעבר לדיגיטל כאשר הפלטפורמה הדיגיטלית של Rewire מתורגמת לשפות של מהגרי העבודה בארץ כמו גם שירות לקוחות שבעה ימים בשבוע הנותן מענה בשפות כמו סינית, תאילנדית, רוסית, אנגלית ועוד. הכרטיס מותאם הן למעסיקים עם מספר רב של עובדים והן למעסיקים של עובד יחיד דוגמת משפחות המעסיקות עובדים סיעודיים עבור קשישים או אנשים עם מוגבלויות. באופן זה מעסיקים יכולים לבצע הפקדת משכורת חודשית של המהגר ישירות לכרטיס, שמחובר לחשבון בבנק ירושלים. כך מעסיקים חוסכים הרבה מאוד זמן בזכות פתרון דיגיטלי שלא מצריך יציאה פיזית מהמשרד או מהבית, כמו גם כסף ובירוקרטיה הקשורה לתשלומים שאינם באמצעים דיגיטליים.

השירותים הפיננסים הדיגיטליים שמאפשר כרטיס שכר חכם ובינלאומי של מאסטרקארד, מאפשרים לעובדים הזרים לקבל שכר, לנהל את כספם, ולבצע את כלל הפעולות הפיננסיות החיוניות עבורם ממקום אחד ובאופן מאובטח. על ידי חיבור לחשבון בבנק ירושלים ולחשבון Rewire שלהם, מהגרים יכולים להנות גם מיתרונות רבים שמציעים כרטיסי אשראי.

מעבודה סיעודית ועד מלונאות

מעבר לאפשרות לרכוש בחנות פיזית או מקוונת ומשיכת מזומנים, מהגרים יכולים לבצע העברת כספים ברחבי העולם לבני משפחותיהם התלויים בהם כלכלית. הכרטיס החדש חוסך לעובד את הטרחה הכרוכה בעמידה בתורים כדי לקבל את המשכורת שבעבר הייתה נפדית בצ'ק או אף ניתנת במזומן אותו המהגר מבקש לשלוח למשפחתו. בנוסף, הפלטפורמה הדיגיטלית בה המהגר מנהל את הכרטיס מותאמת לשפת האם של העובד וכתוצאה מכך התקשורת הפיננסית עבורו היא פשוטה וקלה.

הכרטיס הוא חלק מחבילת השירותים שמציעה Rewire, הכוללת העברות כספים בינלאומיות, המרת מטבעות, רכישת ביטוחים עבור בני משפחותיהם, כמו גם ביצוע תשלומי חשבונות במדינת המקור. הטכנולוגיה של Rewire מחליפה את הצורך לשלוח כסף לבני המשפחה בדואר או באמצעים יקרים יותר ונוחים פחות.

באוגוסט 2022 Rewire הישראלית נרכשה על ידי Remitly האמריקאית, מובילה עולמית בתחום העברות דיגיטליות ושירותים פיננסיים. החברה פועלת כיום תחת המותג רמיטלי ישראל (Remitly Israel) והפלטפורמה הפיננסית בעזרתה מהגרים בישראל יכולים לנהל את כספם נקראת Rewire. ההכרזה על השקת הכרטיס החכם, מסמנת אבן דרך נוספת במסלול הצמיחה של החברה ומביאה בשורה טכנולוגית לכל מי שמעסיק עובד זר בישראל ולעובדים עצמם בכל תחום תעסוקה, בין אם זו עבודה סיעודית עם קשישים ובעלי מוגבלויות ובין אם אלו זה בתחום החקלאות, הבנייה או מלונאות.

גיא קשטן, מנכ"ל Remitly Israel: "הגישה שלנו כוללת הסתכלות מלאה על ניהול הכספים של מהגרי העבודה. לכן ישנה הבנה שיש צורך לאפשר לא רק למהגרים גישה נוחה לניהול כספים, אלא גם למעסיקים דרך נוחה להעביר תשלומים לעובדיהם. שיתוף הפעולה עם בנק ירושלים חשוב לנו מאוד ומאפשר לחזון המשותף שלנו לראות אור. בעצם, Rewire Card מעניק תמיכה פיננסית כוללת למהגרים ולמעסיקים שלהם וחסכון של זמן ובירוקרטיה מיושנת, כאשר כל הפעולות הפיננסיות יכולות להיעשות ממקום אחד ובאופן דיגיטלי עם שירות לקוחות 7 ימים בשבוע".

"הכרטיס החכם, מעניק ללקוחות החברה גישה לטכנולוגיה מתקדמת שתהפוך את ניהול הכספים שלהם לקל יותר מאי פעם וכל זה דרך אפליקציית Rewire. זה רק צעד אחד מבין רבים המראה על הליך הצמיחה המואצת שנכנסנו אליו לאחר שהושלמה הרכישה על ידי Remitly. אנחנו עובדים במרץ בשביל לאפשר שוויון הזדמנויות פיננסי לכולם ומאמינים שכרטיס השכר יחולל מהפכה בדרך שבה עסקים ומשפחות משלמים לעובדים זרים. יותר מהכל, אנחנו נרגשים להיות בחזית השינוי הזה." הוסיף קשטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully