וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשאירו את הוואטסאפ ווב פתוח בלי התוסף הזה

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:13

כלי פשוט, וחינמי, יסייע לכם להסתיר את הצ'אטים שלכם בלחיצה - ואפילו לנעול את הגישה לאפליקציה. כך זה עובד

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

כנראה שכולנו מכירים את התסריט הזה: אנחנו קמים מעמדת העבודה שלנו במשרד - וסוגרים את הוואטסאפ ווב (גרסת הדפדפן), כדי שכל מי שחולף ליד המחשב שלנו לא ייחשף להודעות (או סתם יעשה לנו "פיגוע"). כעת, מתברר שיש פתרון לבעיה הזאת, ובאמצעות תוסף פשוט (וחינמי) לגוגל כרום תוכלו לשמור על הפרטיות שלכם.

התוסף, WA Whatsapp Plus, זמין להורדה ב‏חנות האינטרנט של כרום. ההתקנה היא פשוטה - לחצו על "הוספה לכרום" ואז על "התקנת התוסף". לאחר ההתקנה, בכל פעם שתכנסו לוואטסאפ ותלחצו על התוסף, למשל כשאתם יוצאים מהמשרד, תוכלו להסתיר את התמונות, ההודעות האחרונות, שמות אנשי הקשר - ואפילו להגדיר סיסמה או להסתיר הסטטוס "מחובר". בגרסה המורחבת, בתשלום, ניתן לתזמן הודעות.

כך זה עובד:

מההתנסות ראשונית שלנו בדפדפן, הוא עובד בצורה טובה, ולא ניכרת השפעה על זמן הטעינה של וואטסאפ ווב. מנגד, הוא לא מאוד פרקטי - ובכל פעם מחדש נדרשות מספר לחיצות כדי להסתיר את התוכן. ומה לגבי פרטיות ואבטחת המידע שלנו? לתוסף יש יותר מ-2 מיליון משתמשים פעילים, הביקורות חיוביות והצהרת הפרטיות, נכתב "הנתונים אינם מועברים למטרות שאינן קשורות לפונקציונליות המרכזית של הפריט"

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully