וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס של החלל: נאס"א פותחת שירות סטרימינג משלה שייקרא נאס"א פלוס

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 8:09

לסוכנות החלל האמריקאית יש מגוון אדיר של תכני וידאו, ולכן הכריזה נאס"א כי היא פותחת שירות הזרמת וידאו משלה בשם נאס"א פלוס. בשירות ההזרמה הזה לא תצטרכו לשלם מנוי

שירות הסטרימינג של נאס"א. NASA,
שירות הסטרימינג של נאס"א/NASA

תכל'ס, זה היה צעד מתבקש. לסוכנות החלל האמריקנית יש ברשותה חומרי וידאו בהיקף של אלפי אם לא עשרות אלפי שעות צפיה, אז נאס"א הודיעה בסוף השבוע כי היא פותחת שירות הזרמת וידאו לפי דרישה (VOD) משלה בשם "נאס"א פלוס" (גם הלוגו שלו חמוד - הפלוס הוא בצורת כוכב עם קרניים).

נאס"א פלוס ישדר לצופיו תכנים שהם לא מדע בדיוני בנושאי חלל, לטלוויזיות ולהתקנים ניידים בכל מקום. לפי הודעת הסוכנות, השירות יהיה "חופשי מפרסומות, ללא עלות, וידידותי למשפחה". מטרת השירות, לפי נאס"א היא "לספר יותר טוב את הסיפור כיצד נאס"א חוקרת את הבלתי נודע", ולהתחבר לקהל יותר גדול על ידי שינוי הנוכחות הדיגיטלית, הסביר עוזר ראש סוכנות החלל לענייני תקשורת, מארק אטקינד. במסגרת השירות ישודרו שיגורי חלל עתידיים, תוכניות דוקומנטריות בנושאי חלל ואפילו סדרה מקורית שהסוכנות מפיקה בלעדית עבור השירות שלה.

שירות נאס"א פלוס יושק מאוחר יותר השנה, ויהיה זמין בכל מקום שבו זמינים גם שירותי הזרמה מסחריים כמו נטפליקס ודיסני פלוס, וכמובן, יהיה גם זמין באתר החדש של סוכנות החלל האמריקאית שעדיין בהקמה.

עם השקת השירות, הוא ישולב לתוך האפליקציה המשודרגת של נאס"א, שתהיה זמינה ל-iOS ולאנדרואיד, לצד זמינות במזרימי מדיה כמו אפל טי וי ואחרים. אז אולי לא תוכלו למצוא שם את "מלחמת הכוכבים", אבל בהחלט תוכלו לצפות בכוכבים אמיתיים מהחלל.

  • עוד באותו נושא:
  • נאס"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully