וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 8 חודשים: טוויטר החזירה את חשבונו של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 10:06

לאחר שהתבטא באופן אנטישמי ברשת החברתית, טוויטר הסירה את החסימה מחשבונו של הראפר האמריקני. לפחות בינתיים, הוא לא יוכל להפיק מרווחים מהפלטפורמה

הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס, עיבוד תמונה
הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020/עיבוד תמונה, רויטרס

טוויטר, או בשמה החדש - איקס (X), החזירה הבוקר (ראשון) את חשבונו של הראפר האמריקני קניה ווסט (יה), לאחר שהושעה לפני כשמונה חודשים עקב טענות להסתה לאלימות. מאז הוחזר החשבון, ווסט לא פרסם פוסט חשבון בפלטפורמה.

בחודש דצמבר האחרון צייץ הרפאר האמריקני צלב קרס בתוך מגן דוד והפר את התקנות הרשת החברתית. בתגובה, צייץ אילון מאסק, הבעלים של טוויטר: "ניסיתי כמיטב יכולתי, אך למרות זאת, קניה ווסט שוב הפר את התקנות שלנו נגד הסתה לאלימות. בשל כך החשבון יושעה".

לפני הציוץ שהוביל לסגירה של החשבון של המוזיקאי השנוי במחלוקת, הוא התארח אצל איש הימין הקיצוני אלכס ג'ונס, התבטא באופן שלא משאיר מקום לספק, תמך בתיאוריות קונספירציה על ההיסטוריה של העם היהודי, ושיבח את אדולף היטלר.

קניה ווסט לא יהיה זכאי לייצר רווחים מהחשבון שלו בטוויטר, ופרסומות לא יופיעו לי הפוסטים שלו - כך דווח בעיתון הוול סטריט ג'ורנל, על בסיס מידע שהגיע מתוך הרשת החברתית. כמו כן, לדברי העיתון, "יה הבטיח שלא יעשה שימוש בחשבון כדי לשתף תוכן אנטישמי או להשתמש בשפה נאותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully