וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובה יותר, חסכונית יותר: הטכנולוגיה החדשה שמשנה את עולם המיזוג

בשיתוף LG וברימאג מערכות

31.7.2023 / 12:00

תתכוננו למשב רוח חדש ומרענן: לראשונה מגיעים לישראל מזגנים ביתיים עם שני תאי דחיסה, המאפשרים לקרר את הבית עד 40% מהר יותר מבעבר, ובמקביל לחסוך עד כ-70% מצריכת החשמל

אישה יושבת מול מאוור. ShutterStock
גם אתם נראים ככה הקיץ?/ShutterStock

הקיץ כבר כאן באופן רשמי, ובתקופה הזו של השנה ברור לכולם שהמכשיר החשמלי החשוב ביותר בכל בית הוא המזגן. השנה הנוכחית כבר מסתמנת כלוהטת במיוחד לאור השינויים הקיצוניים במזג האוויר בחודשים האחרונים, ולשמחתנו בדיוק עכשיו מגיעה לישראל מזגן עם טכנולוגיית קירור חדשה שמבטיחה משב רוח חדש ומרענן בעולם המיזוג.

טכנולוגיית Dual Inverter, שמגיעה לארץ לראשונה ביחד עם חזרתה של חברת LG לשוק המזגנים הביתיים בישראל אחרי עשור, מתבססת על מדחס מתקדם שמשפר משמעותית את ביצועי המזגן. סדרת המזגנים החדשה של LG מציעה ארבע דגמים שעושים שימוש בטכנולוגיה החדשנית, והם מגיעים בתפוקות שונות.

בשונה ממזגני Inverter אחרים בשוק, במזגנים הללו ישנו מדחס בעל שני תאי דחיסה המאפשרים לדחוס כמות גדולה יותר של גז מאשר תא דחיסה אחד. כך יורד העומס שנוצר על התאים במדחס, מה שמאפשר לו להיות חסכוני יותר בצריכת החשמל, שקט יותר ואף יציב יותר בזמן הפעולה. בזכות ה-Dual Inverter, קירור הבית יהיה מהיר ועמיד יותר לעומת מזגנים עם מדחס Inverter רגיל, ובכך ניתן לחסוך עד כ-70% מצריכת החשמל ולקרר עד כ-40% מהר יותר.

מזגן של LG. LG,
חיסכון כפול/LG

חברת LG וברימאג מערכות, היבואנית הרשמית של מערכות מיזוג וחימום של LG בישראל, היו בין הראשונות לזהות את יתרונות הטכנולוגיה ואת הערך הממשי שהיא מביאה לצרכנים, והמזגנים החדשים שלה אף מגיעים עם מסנן הגנה כפול שעוצב במיוחד ללכידת חלקיקי אבק בגודל של מעל ל-10 מיקרומטר, המסנן מצליח לסלק עד 99.9% מהחיידקים. בנוסף למסנן, המזגנים מגיעים עם מערכת ניקוי עצמית המופעלת באמצעות זרימת אוויר סדירה ומונעת היווצרות ועובש על גבי סוללת המזגן.

בנוסף, טכנולוגיית ה-DUALCOOL תורמת לקירור מהיר יותר על ידי התאמת מהירות המדחס בהתאם לטמפרטורה בחוץ. הטכנולוגיה מאפשרת לייצב באופן מהיר וקבוע את הטמפרטורה המבוקשת בחדר, מה שתורם לחיסכון משמעותי נוסף בעלויות החשמל. מאוורר מפוח יציאת האוויר הייחודי של ה-Dual Inverter ממזער את הרעש של היחידה הפנימית, והמדחס מפחית את רעש הרטט של היחידה החיצונית. כך ניתן ליהנות מאוויר קר או חם בפעולה שקטה וחסכונית במיוחד.

מזגן של LG. LG,
תתכוננו למשב רוח מרענן/LG

חברת LG פתחה ויישמה בסדרת המזגנים החדשה את טכנולוגית Volt Care. הטכנולוגיה הייחודית מגנה על המזגן מפני נזקים היכולים להיגרם כתוצאה מתנודות מתח. ה-Volt Care מכיל טכנולוגיות Low Voltage Starter המאפשרת התנעת המזגן גם במצב של הספק חשמל נמוך, ו-High Voltage Safe המגנה על המזגן ושומרת על פועלת המזגן ביעילות. בנוסף, כל מזגן בסדרה מגיע עם ציפוי סוללה Gold FinTM שיוצר שכבת הגנה על הסוללה והופך את פני המשטח לעמיד יותר בפני קורוזיה ומשפר את עמידותה.

המזגנים מסופקים עם התקן Wi-Fi המאפשר באמצעות שימוש באפליקציה ™LG SmartThinQ , שליטה במזגן מרחוק במזגן בודד או במספר יחידות המותקנות במבנה. האפליקציה זמינה מכל מקום ובכל זמן באמצעות שימוש ברשת סלולרית או קישורית Wi-Fi .בנוסף האפליקציה מאפשרת לשלוט בכלל המוצרים הביתיים של LG ממקום אחד.

בשיתוף LG וברימאג מערכות
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully