וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מפתחת טבעת חכמה

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 13:59

על פי דיווח של אתר קוריאני, סמסונג עומדת להתחיל לייצר פריט מחשוב לביש חדש - טבעת. בדומה לשעון הגלקסי, היא תנטר ככל הנראה הפרעות קצב לב ותצא לשוק ככל הנראה ב-2024

טבעת חכמה. needpix, מתוך טוויטר,
הדמיה: טבעת חכמה/needpix, מתוך טוויטר

על פי דיווח של אתר THE ELEC הקוריאני שלא אומת, סמסונג עומדת להשיק בשנה הבאה טבעת, כפריט מחשוב לביש נוסף לצד השעונים שלה. על פי הדיווחים, החברה כבר רכשה את כל החומרה הנדרשת לייצור, ותתחיל כנראה לייצר בחודש הבא. הטבעת עצמה לא תצא לצרכנים לפני 2024.

כמובן, המוצר עדיין צריך לעבור הליכי אישור, כדי לקבל הכרה כ-"מכשיר מדידה רפואי", בדומה לתהליכים שעברה סמסונג עם השעון שלה. בהנחה שהאישורים יתקבלו בזמן, הרי שיש אפשרות שסמסונג תשיק את המוצר החדש לצד טלפוני הגלקסי S24, בתחילת השנה הבאה.

טבעות הן תחום מחשוב לביש שכמעט ולא נחקר, בוודאי לא על ידי ענקית כמו סמסונג, כך שיש היגיון בניסיון ליצור מוצר חדש לשוק חדש. לפי השמועות, לטבעת יהיו כמה פונקציות של ניטור בריאותי כמו א.ק.ג. ודופק לא סדיר.

סמסונג. ShutterStock
הטבעת עצמה לא תצא לצרכנים לפני 2024. סמסונג/ShutterStock

יש להניח שבדומה לשעון הגלקסי, היא תכיל תכונות כמו התרעות על הודעות (בעזרת נורית צבעונית או צג זעיר, שליטה במוזיקה וניטור כושר כמו צעדים, קלוריות ועוד. מכשירים דומים בצורת צמידים כבר קיימים בשוק מזה מספר שנים עם חברות כמו פיטביט, אבל טבעות הן מוצר נדיר יותר שפחות זכה להצלחה - אולי עם הדחיפה של סמסונג, טבעות כמחשוב לביש יקבלו את המקום הראוי להן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully