וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr משיקה חבילת פתרונות מקיפה המותאמת לעסקים קטנים כגדולים

הפלטפורמה משיקה את Fiverr Neo מוצר המציע התאמה חדשנית ומתקדמת בין טאלנטים לעסקים, ואת שירותי Fiverr Business Solutions

fiverr Business Solutions. יחצ,
fiverr Business Solutions/יחצ

חברת Fiverr (סימון בורסאי: NYSE: FVRR), משיקה היום את Fiverr Business Solutions, חבילת פתרונות עסקיים מקיפה שמתאימה לעסקים גדולים ולתאגידים ועונה על אתגר העסקת הפרילנסרים. גולת הכותרת של ההשקה היא Fiverr Pro, פלטפורמה רחבה לעסקים שמציעה קטלוג של טאלנטים מקצועיים נבחרים ושימוש בכלים עסקיים מתקדמים. זוהי אבולוציה של Fiverr Business במיתוג מחודש כ-Fiverr Pro: פלטפורמה אינטואיטיבית, עם יכולות חדשות שמעניקות לעסקים יכולת עבודה שיתופית, רמת שירות המותאמת לעסקים גדולים, גמישות ואיכות שעונות על הצרכים הייחודיים שלהם.

בין הפיצ'רים של Fiverr Pro: שירותי ניהול פרויקט (project management) של מומחים שהוכשרו לנהל עבור ארגונים פרויקטים מורכבים מקצה לקצה, אפשרויות תשלום חדשות ביניהן תשלומי "שוטף פלוס" בהתאם למדיניות החברה וכן דאשבורד חדש ופשוט שעוקב אחר פעילויות בחשבון, ארגון הזמנות, התקדמות, יצירת רשימות טאלנטים וחיבור בין אנשי הצוות, בכדי לשפר את שיתוף הפעולה והתקשורת בין כל השותפים בפרויקט.

Fiverr נערכה בשנים האחרונות להשקה המשמעותית הזו, על ידי הרחבת סל הפתרונות החדשניים שלה: רק לאחרונה השיקה את Fiverr Enterprise, פלטפורמה שמאפשרת לחברות לנהל ולפקח על תהליך ההשמה, הניהול והתשלום לפרילנסרים באופן שמאפשר תהליכי עבודה מהירים ויעילים יותר וכן התאמה לתנאי הרגולציה המקומיים בכל שוק ושוק.

fiverr Business Solutions. יחצ,
fiverr Business Solutions/יחצ

עוד מוצר משמעותי בסל השירותים החדש הוא Fiverr Certified, שמאפשר לחברות טכנולוגיה גדולות כמו Monday.com, Amazon ו- Stripe להסמיך פרילנסרים לעבוד מול הלקוחות שלהן. זאת במטרה לספק לפרילנסרים המומחים גישה להזדמנויות עבודה נוספות, להנגיש לעסקים אנשי מקצוע מבוקשים, ולמלא את ההתחייבות של Fiverr להוביל את המהפכה בדרך בה אנשים עובדים יחד. רבות מהחברות הידועות בעולם, ביניהן Amazon Ads, Stripe, Amdocs ו-Uniliver כבר משתמשות ב-Fiverr Business Solutions, ונהנות מגישה מהירה לטאלנטים העונים על צרכיהן הספציפיים.

לדברי מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr: "עסקים שמעוניינים לעמוד בקצב השינויים בשוק העבודה נדרשים לאסטרטגיית עבודה עם פרילנסרים, שכן בלעדיה הם יתקשו לגייס את הכישרונות הנדרשים, שיכולים לאפשר ולזרז הוצאה לפועל של פרויקטים. הפעם הצבנו לעצמנו מטרה שאפתנית: ליישם את היכולות שביססנו בחיבור עסקים קטנים עם פרילנסרים גם לטובת עסקים גדולים ומורכבים יותר ואף בקרב תאגידים. חבילת הפתרונות הייעודית Fiverr Business Solutions תאפשר זאת. החלטנו לחזק את הכיוונים האסטרטגיים שלנו ולהאיץ את ההשקעה בהתרחבות לקהלי יעד חדשים. לקחנו על עצמנו את המשימה להתמודד עם אתגרים עסקיים מורכבים ולייצר פתרונות פשוטים לשימוש, חדשניים ואיכותיים שיספקו חוויות משמעותיות לקהילה שלנו. צברנו ניסיון רב במינוף טכנולוגיה לפיצוח אתגרים מהסוג הזה. בנינו את פלטפורמת ה"שירות כמוצר" הראשונה כדי לקצר את משך הזמן ולפשט את המורכבות בעבודה עם פרילנסרים אונליין. כעת אנו מתמקדים בפרויקטים גדולים יותר, עם עסקים גדולים יותר, אל מול האתגר המורכב ביותר: התאמה חכמה, מהירה ומדויקת בין הגורמים השונים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Fiverr Neo

"פרדוקס הבחירה הוא שככל שלאנשים יש יותר אפשרויות - כך יותר קשה להם לבחור. הפרדוקס הזה תקף בכל פלטפורמה ובכל זירת מסחר, כולל ב-Fiverr", אומר מיכה קאופמן. "לכן בחרנו להתמקד במשימת ההתאמה בין שני הצדדים בפלטפורמה שלנו.

"להתאים כוח אדם מוכשר לעסק בעל צרכים מסוימים לא מסתכם בתהליך של חיפוש והחלטה פשוטה. התאמה מוצלחת מתחילה בהבנה של צרכי הלקוח וממשיכה עם חיבורו לאנשי המקצוע המתאימים. כך מוודאים שהעבודה המשותפת של שני הצדדים תישא פירות. אני שמח להכריז היום על השקת Fiverr Neo - שנבנה למטרה זו בדיוק. המוצר מציע חוויה חדשה, שתאפשר ללקוחותינו להביא לידי ביטוי את צרכיהם ולקבל את הפתרון המתאים להם ביותר".

Fiverr Neo עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ליצירת מוצר חדשני שיוצר התאמה (match) בין פרילנסרים לעסקים. המוצר החדש מציע חוויית שימוש טובה יותר, מהירה יותר ואישית יותר. Fiverr Neo יהיה זמין ללקוחות Fiverr בהדרגתיות החל מהיום פייבר מזמינה את לקוחותיה להצטרף לרשימת ההמתנה ולחוות את Fiverr Neo בעצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • Fiverr

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully