וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמת למטרה: פריצת הדרך של חברת "דוטז ננו"

חברת הננוטכנולוגיה "דוטז-ננו" השלימה בימים אלו גיוס של 4 מיליון דולר אוסטרלי מבעלי מניות חדשים וקיימים, בהובלת קרן הון הסיכון הישראלית SIBF, שיושקעו בין השאר בפיתוח טכנולוגית לכידת פחמן דו חמצני

שרון מלכה. יחצ,
שרון מלכה/יחצ

חברת הננוטכנולוגיה "דוטז -ננו" השלימה בימים אלו גיוס של 4 מיליון דולר אוסטרלי מבעלי מניות חדשים וקיימים בהובלת קרן הון הסיכון הישראלית SIBF. הכספים יושקעו גם בפיתוח טכנולוגיה חדשנית ללכידת פחמן דו חמצני.

לאחרונה הודיעה החברה, הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:DTZ), כי היא מרחיבה את פעילותה האסטרטגית ורוכשת טכנולוגיה מתקדמת ללכידת פחמן דו-חמצני מחברת H2 Blue Tech Limited תמורת סך של 2.4 מיליון דולר, הקצאת מניות ואופציות, שישולמו בכפוף לעמידה באבני דרך.

הטכנולוגיה המתקדמת עושה שימוש בפסולת פלסטיק כדי לייצר פילטר מוצק. מטרת הפילטר היא ללכוד את הפחמן הדו חמצני שנפלט מארובותיהם של מיתקנים תעשייתיים ולמנוע ממנו להגיע לאטמוספירה.

לטכנולוגיה יתרונות מובהקים מול טכנולוגיות מתחרות שרובן מבוססות על לכידה כימית, ומאפשרת חיסכון בעלויות תפעוליות, עם יתרונות סביבתיים וסלקטיביות גבוהה בלכידה של CO2.

שרון מלכה מנכ"ל דוטז -ננו : "הגיוס האחרון נותן לנו את התשתית החיונית להמשיך ולקדם את הטכנולוגיה החדשנית שלנו ללכידת פחמן. תחום לכידת הפחמן הדו-חמצני הוא אחד התחומים הצומחים בתעשיית הקליימטק, ומהווה נדבך מרכזי בתוכניות העבודה של חברות וממשלות בבואן להפחית את הזיהומים התעשייתיים ולהשיג את יעדי האקלים שלהן. התחום מהווה מקור משיכה להשקעות רבות, פרטיות וממשלתיות והוא צפוי לגדול לכ 600 מיליארד דולר עד 2050".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully