וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון ווב סרוויס משיקה את תשתיות מחשוב ענן בישראל

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 20:33

הריג'ן AWS ישראל (תל אביב) מאפשר ללקוחות להריץ יישומים ולשמור את המידע שלהם בצורה מאובטחת בישראל ולשרת את משתמשי הקצה בזמני שיהוי קצרים אף יותר

אמזון ווב סרוויס (AWS). ShutterStock
אמזון ווב סרוויס (AWS)/ShutterStock

Amazon Web Services, הודיעה היום (שלישי) על השקת הריג'ן AWS (תל אביב) ישראל. החל מהיום, למפתחים, סטארטאפים, ארגוני אנטרפרייז, כמו גם לגופי ממשלה וחינוך וארגונים ללא מטרות רווח, תעמודנה אפשרויות רבות יותר להפעיל את היישומים שלהם ולשרת את משתמשי הקצה שלהם ממרכזי נתונים (דאטה סנטרים) הממוקמים בישראל, תוך שימוש בטכנולוגיות AWS מתקדמות לישום חדשנות.

AWS גם פרסמה מחקר השפעה כלכלית המדגיש כי החברה מתכננת להשקיע בישראל עד שנת 2037 סכום מוערך של עד כ- 7.2 מיליארד דולרים (עד כ- 26.6 מיליארד שקלים) באמצעות הריג'ן AWS ישראל (תל אביב). למידע נוסף על תשתיות המחשוב העולמיות של AWS, בקרו ב aws.amazon.com/about-aws/global-infrastructure.

"ההשקה של AWS ריג'ן בישראל מספקת ללקוחות את היכולת לבנות את היישומים מבוססי טכנולוגיית ענן המתקדמים ביותר ולהשיג את הרמות הגבוהות ביותר של אבטחה, זמינות ועמידות". אמר פרסאד קליאנארמן, סגן נשיא לשירותי תשתיות ב- AWS. האסטרטגייה של ישראל לקדם חדשנות טכנולוגית, יחד עם שפע הכישרונות שלה, יצרה מרכז עולמי משגשג ליזמים, ממשלות (e-governments) ועסקים רב לאומיים. טכנולוגיות הענן היא לב ליבה של כל תוכנית טרסנפורמציה דיגיטלית ו- AWS גאה לתמוך במאמצי ישראל לשפר את שירותי האזרחים לשנים רבות קדימה".

אמזון ווב סרוויס (AWS). ShutterStock
"ההשקה של AWS ריג'ן בישראל מספקת ללקוחות את היכולת לבנות את היישומים מבוססי טכנולוגיית ענן המתקדמים ביותר"/ShutterStock

בשנת 2021, הודיעה ממשלת ישראל על בחירתה ב- AWS כספקית הענן הראשית שלה כחלק ממכרז "נימבוס" למשרדי ממשלה ולגופי ממשל נוספים. פרויקט "נימבוס" יספק שירותי ענן לגופי ממשלה ישראליים, לרבות רשויות מקומיות, חברות ממשלתיות וארגונים במגזר הציבורי, במטרה להניע חדשנות ולקדם שירותים דיגטליים חדשים עבור אזרחי ישראל.

"אנו נרגשים לקבל את פני האזור (Region) של AWS לישראל כחלק מפרוייקט "נימבוס" ואנו מברכים את AWS על מחויבותה והעבודה הקשה שלה בבניית האזור (Region) בישראל". אמר יהלי רוטנברג, החשב הכללי של ישראל: "הקמת האזור (Region) בישראל משקפת את המחויבות ארוכת הטווח של AWS לישראל ולהמשך השקעותיה הגדולות בשוק המקומי. הקמת האזור (Region) תאפשר לנו להעביר עומסי עבודה ממשלתיים משמעותיים לענן ואנו בטוחים שזה יעזור לנו להאיץ את הטרסנפורמצייה הדיגיטלית במגזר הציבורי, למנף טכנולוגיה להנעת חדשנות בממשלה, לשפר את חווית הלקוח ולקדם את האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עם השקת הריג'ן AWS ישראל (תל אביב) ל- AWS יש 102 אזורי זמינות ב- 32 אזורים גיאוגרפיים ובכוונת- AWS להשיק 12 אזורי זמינות נוספים ועוד ארבעה ריג'נים (Regions) בקנדה, מלזיה, ניו זילנד ותיאלנד. הריג'ינים של AWS מורכבים מ"אזורי זמינות" (Availability Zones), הממקמים תשתיות במיקומים גיאוגרפים נפרדים ושונים. לריג'ן AWS ישראל (תל אביב) יש שלושה "איזורי זמינות" (Availability Zone), כל אחד ממוקם רחוק מהאחרים באופן מספק על מנת לתמוך בהמשכיות העסקית של הלקוחות, אך קרוב דיו כדי לספק זמני תגובה נמוכים ליישומים בעלי זמינות גבוהה הממנפים מספר "אזורי זמינות".

כל "אזור זמינות" (Availability Zone) מוזן ממקור חשמל עצמאי, ובעל קירור ומערכות אבטחה פיזית עצמאיים, והוא מחובר באמצעות רשתות יתירות בעלות זמני שיהוי נמוכים במיוחד (ultra-low-latency networks). לקוחות AWS המתמקדים בזמינות גבוהה (high availability) יכולים לעצב את היישומים שלהם כך שיפעלו ממספר ב"אזורי זמינות" כדי לעמוד ברמת זמינות גבוהה אף יותר.

השקת הריג'ן AWS ישראל (תל אביב) מאפשר ללקוחות מקומיים לאחסן נתונים בצורה מאובטחת בישראל, תוך זמן שיהוי נמוך עוד יותר ברחבי הארץ, ליעילות גבוהה יותר, תהליכים עסקיים יעילים יותר, ולשפר ביצועי ישומי real-time. ללקוחות גם תתאפשר גישה לטכנולוגיותAWS מתקדמות המאפשרות האצת החדשנות הכוללים שירותי מחשוב, אחסון, תקשורת, אפליקציות עסקיות, כלי פיתוח, אנליזת מידע, אבטחת מידע, לימוד מכונה (ML) ובינה מלאכותית (AI).

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully