וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: תחנת כוח ניידת שתטעין אפילו את הרכב החשמלי שלכם

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 11:16

צריכים לטעון את המחשב, או אפילו את הרכב החשמלי? יצרנית תחנות הכוח הניידות BLUETTI מגיעה לישראל ביבוא רשמי. המחיר? החל מ-1,400 שקלים. ויש אפילו תחנת כוח ביתית

תחנות הכוח הניידת של BLUETTI. BLUETTI,
תחנת הכוח הניידת של BLUETTI/BLUETTI

חברת בנדא הודיעה הבוקר (רביעי) על השקת BLUETTI - תחנות כוח רב תכליתיות שרותמות את אנרגיית השמש ומאפשרות למשתמשים להטעין את תחנות הכוח באמצעות אנרגיה נקייה ומתחדשת. מערכות האגירה של BLUETTI פשוטות להתקנה ושימוש הכל ב-PLUG & PLAY ובעלות יכולות הרחבת קיבולת האגירה בפשטות ובמהירות. מערכות אגירה מהדור הקודם היו מסובכות לרכישה, הרכבה ושימוש, דרשו ידע, ומומחיות, ותחזוקה מתמדת.

תחנות הכוח הללו בנויות מחומרים קשוחים והגנה בתקן IP מפני אבק ומים, בנויות לעמוד באתגרים של הרפתקאות ומקרי חירום כאחד. בין היתר, תחנות הכוח כוללות מגוון רחב של יציאות לחשמל - כולל שקעי AC, יציאות USB, PD, יציאות DC ואפילו אפשרות לטעינת רכבי EV. כך, למעשה, הרבגוניות הזו מאפשרת למשתמשים להפעיל מכשירים שונים בו זמנית, ממחשבים ניידים וסמארטפונים ועד למקררים, כלים עבודה חשמליים, וכל מכשירי החשמל היומיומיים.

"מוצרי BLUETTI לבית מציעים מגוון רחב של שימושים, מה שהופך אותם למתאימים ליישומים שונים", אומרים בחברה. "מתחנות כוח קומפקטיות מושלמות לטיולי קמפינג והרפתקאות בחוץ, לתחנות כוח סולאריות בעלות יכולות אגירה מרשימה המסוגלות להפעיל מכשירים חיוניים רבים בזמן חירום פתרונות הכוח הרב-תכליתיים הללו מבטיחים שלמשתמשים תהיה גישה לחשמל אמין בכל מקום שהם נמצאים או מגיעים אליהם , שלא היו אפשריים עד היום ממקורות חשמל מסורתיים".

תחנות הכוח הביתית של BLUETTI. BLUETTI,
תחנת הכוח הביתית של BLUETTI/BLUETTI
תחנת הכוח הניידת של BLUETTI. BLUETTI,
טעינה סולארית של מגוון מוצרים. תחנת הכוח הניידת של BLUETTI/BLUETTI

כמו כן, תחנות הכוח הסולאריות של BLUETTI מציעות לבעלי בתים לייצר חשמל בעצמם באמצעות משאבים מתחדשים, מצוידות ביכולות טעינה סולארית מתקדמות, תחנות אגירת האנרגיה הללו רותמות את כוחה של השמש כדי להטעין מחדש את הסוללות הפנימיות שלהן יום ביומו, להפחית את התלות בדלקים מזהמים, ולמזער את טביעות הרגל הפחמנית האישית שלהם, על ידי שילוב ייצור חשמל בר קיימא ואגירתה בחיי היומיום שלהם.

מחירים:

  • תחנות כוח ניידות החל מ-1,400 ש"ח
  • תחנות כוח ביתיות החל מ-8,890 ש"ח
  • פנלים סולאריים החל מ-1,290 ש"ח
  • עוד באותו נושא:
  • תחנות כוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully