וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wix משיקה פלטפורמה חדשה: Wix Studio

מדובר בפלטפורמה חדשה ומהפכנית עבור סוכנויות דיגיטל ובניית אתרים ופרילנסרים. הפלטפורמה כוללת כלים חדשים ומתקדמים ליצירת אתרים מורכבים באמצעות חווית בנייה המותאמת לצרכים של מעצבים ומפתחי אתרים ומציעה פיצ'רים המבוססים על AI וסביבות עבודה לניהול יעיל

wix studio. יחצ,
wix studio/יחצ

NASDAQ:WIX) Wix.com Ltd), פלטפורמת SaaS גלובלית מובילה ליצירה, בנייה וניהול אתרי אינטרנט, הודיעה היום על השקת Wix Studio, פלטפורמה חדשה ומהפכנית המעניקה לסוכנויות ופרילנסרים את החווייה האולטימטיבית לבנייה ועיצוב של אתרים באינטרנט. Wix Studio מבוססת על היכולות המוכחות של Wix בשילוב עם טכנולוגיית הבינה המלאכותית העדכנית ביותר, ומיועדת לספק פתרון חדשני ליצירת אתרים מתקדמים ומורכבים. הפלטפורמה כוללת Editor חדש לבנייה ויצירה של אתרים עם גמישות רבה יותר בעזרת יכולות עיצוב, כתיבת קוד, סביבת עבודה מתקדמת לניהול יעיל של מספר רב של אתרים וליצירת הזדמנויות צמיחה חדשות ומוניטיזציה לסוכנויות.

"הקדשנו את השנים האחרונות להתמקדות בקהל המקצועי שלנו. על ידי עבודה צמודה עם השותפים שלנו בסוכנויות, הגענו להבנה מעמיקה של תהליכי העבודה שלהם ופיתחנו את המוצרים שלנו בהתאם. עכשיו אנו חושפים בפניהם פלטפורמה חדשה לחלוטין לבנייה ועיצוב של אתרים איכותיים ומורכבים, ניהול כלל הלקוחות שלהם, בניית אפליקציות ווב ועוד", אמר אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל Wix. "אנחנו מאמינים שעם Wix Studio נוכל להמשיך לייצר צמיחה משמעותית בפלח ה-Partners שלנו, בעזרת שילוב המומחיות שלנו בבניית אתרים והכוח של הבינה המלאכותית לסייע בפרויקטים מורכבים של בנייה ועיצוב אתרים. אנחנו ממשיכים בדרכנו להוביל את התעשייה היוצרת את רשת האינטרנט."

Wix הכריזה לאחרונה על חבילת מוצרים מבוססי בינה מלאכותית (Suite of AI-Powered Capabilities) המספקת יכולות ליצירת אתרי אינטרנט, כמו גם פיצ'רים חדשים המשולבים בתוך Wix Studio, מבוססי AI, לשיפור עיצוב רספונסיבי וכתיבת קוד. כלים אלה מפשטים את המורכבות הכרוכה בעיצוב אתרים ויצירת תוכן, ועוזרים באופן משמעותי לייעול העבודה והגברת התפוקה.

wix studio. יחצ,
wix studio/יחצ

מערכת Wix Studio משלבת בתוכה כלי עיצוב מתקדמים, סביבת עבודה חדשנית ומגוון פיצ'רים מתקדמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

יכולות עיצוב מתקדמות שפותחו כדי לייעל פרויקטים מורכבים

  • התאמה אוטומטית של אלמנטים ביחס פרופורציונלי למסך.
  • התנהגות רספונסיביות מתקדמת בלחיצת כפתור, באמצעות AI, כאשר המקטעים מתאימים את עצמם לכל רוחב מסך.
  • יצירה אוטומטית של טקסטים ותמונות באמצעות AI.
  • מגוון עשיר של סוגי אנימציות ואינטראקציות מתקדמות, ללא צורך בכתיבת קוד.
  • עריכה והטמעה של קוד CSS המאפשרת הוספה של מגוון עצום של אנימציות ועיצובים.
  • מערכת אינטואיטיבית שמקצרת את זמני הלמידה והיישום לאנשי מקצוע - מעצבים ומפתחים ומספקת חווית בנייה מהירה גם לפרויקטים מורכבים;
  • עבודה של אנשי מקצוע בו זמנית ואפשרות ומתן פידבק מחברי הצוות בסוכנות: מעצבים, מפתחים, אנשי שיווק ופרילנסרים חיצוניים

סביבות עבודה לניהול יעיל של פרויקטים:

  • סביבת ניהול חדשנית לניהול לקוחות, פרויקטים וצוותים מרובים בדשבורד אחד, שניתן לגשת אליו גם באפליקציית מובייל ייעודית של Wix Studio.
  • ניהול צוותים, בכל גודל, אשר יוכלו לשתף פעולה במגוון רחב של פרויקטים בו זמנית. הגברת היעילות של הצוות מתאפשרת בין היתר על ידי יצירה ושימוש חוזר באפליקציות ותבניות עיצוב בפרויקטים.
  • תמיכה ייעודית: גישה נוחה להיסטוריית ההתכתבות עם צוות התמיכה כדי לזרז פתרון בעיות שעלו בעבר, קבלת עדכונים שוטפים, שקיפות לרוד מאפ של המוצרים העתידיים וחשיפה וגישה למוצרים חדשים בשלב הבטא שלהם.
  • שיפור הקשר וחווית העבודה בין הסוכנויות ללקוחות: סביבת ניהול ויצירה תוכן המאפשרת התאמה אישית לכל לקוח ומספקת חוויה מושלמת שתחזק את הקשר בין הסוכנות ללקוח. לסוכנות תהיה יכולות עריכה ויצירה של מערך למידה שלם של תכנים המאפשרים ללקוחות לתחזק את אתרי האינטרנט שלהם בעצמם, לפי הצורך, לאחר סיום הפרויקט. הסוכנות יכולה לספק ללקוחות דוחות ניתוח מעודכנים עם מידע חשוב על האתר וביצועיו.

מגוון פיצ'רים המותאמים לפרויקטים מורכבים:

  • פלטפורמה פתוחה יותר עם אפשרות לאינטגרציה עם מגוון רחב של מערכות ותשתיות חיצוניות.
  • סביבת פיתוח מלאה.
  • אפשרות קלה ונוחה לסוכנויות ואנשי פיתוח ליצירת אפליקציות עבור Wix באמצעות הכלים של Wix ואפשרות מכירתן ב- Wix App Market.
  • כלי המסייע בכתיבת קוד בעזרת בינה מלאכותית.

"מבינים את המורכבות"

"אנו מבינים את המורכבות הכרוכה בעבודה של סוכנויות, שעובדות לעיתים קרובות על מאות פרויקטים ובשיתוף פעולה עם מספר צוותים ואנשי מקצוע שונים", אמרה גלי ארז, מנהלת Wix Studio. והוסיפה, "Wix Studio משלבת את האינטואיטיביות של Wix Editor עם יכולות חדשניות ומתקדמות, לצד אפשרויות אינטגרציה ופתרונות עסקיים מתקדמים, כדי להגדיר מחדש את האופן שבו סוכנויות בונות ומנהלות אתרים. אנו שמחים על כך שהפלטפורמה תאפשר לסוכנויות ופרילנסרים ליצור ביעילות מירבית את הפרויקטים המורכבים ביותר לכל לקוח."

"התובנות והידע, שלא יסולאו בפז, אשר צברנו לאורך השנים מהעבודה עם השותפים של Wix, היו גורם משפיע בעיצוב פלטפורמת Wix ועתה גם בפלטפורמת Wix Studio המעניקה את חווית היצירה והניהול האולטימטיבית עבור השותפים שלנו", אמרה מיכל ביגניץ, VP of Wix Partners. "אנו נרגשים להביא להם את הפלטפורמה העוצמתית הזאת, שנותנת מענה לכל צרכיהם, החל מבניית פרויקטים מורכבים ועד לניהול מערכות היחסים שלהם עם הלקוחות - והכל במקום אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • wix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully