וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה בכף היד: סמארטפון של OnePlus התפוצץ וילד בן 8 כמעט נהרג

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 13:52

בעליו של סמארטפון Nord 3 חדש מבית OnePlus בהודו, טוען כי הסמארטפון שרכש לאחרונה התפוצץ לפתע בביתו בלילה, ופצע את בנו בן ה-8

דיווח מאתרי חדשות הודיים מספר כי סמארטפון OnePlus חדש יחסית התלקח באישון לילה - כך לפי טענות של הבעלים שרכש אותו העלה ב-X (לשעבר טוויטר). לטענתו, בנו בן השמונה כמעט קיפח את חייו בתאונה.

בעלי המכשיר, ריטש קומר מינה, רכש סמארטפון Nord 3 מאתר סחר אלקטרוני לפני כשבועיים, ולפתע, המכשיר התפוצץ בביתו בחצות הלילה מסיבה לא ברורה. לטענתו של ריטש, בנו בן השמונה נפצע כתוצאה מהפיצוץ. על אף שהילד שרד, טוען ריטש כי שמיעתו של בנו נפגעה, לצד "בעיות גופניות נוספות" והוא כרגע נמצא בטיפול.

ריטש, תושב דלהי, הגיש תלונה במשטרה כנגד המנהלים של OnePlus הודו, אמזון, אופו הודו (מותג האח של OnePlus מבית תאגיד BBK המייצר את שניהם) וחברה נוספת בשם דרשיטה אלקטרוניקה. עוד טוען ריטש כי צוות מטעם OnePlus הופיע בביתו וביקשו לקבל את שיירי הסמארטפון שהתפוצץ, אבל לטענתו היה זה ניסיון להשמיד ראיות.

חשוב לומר כי בישראל לא מוכרים מקרים של Nord 3 שהתלקח, ויש לציין כי המכשירים הנמכרים בישראל, מיוצרים במפעל אחר מאשר המכשירים הנמכרים בהודו.

פנינו לחברת OnePlus בבקשת תגובה, ונעדכן לכשתתקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • וואן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully