וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cybersixgill חוברת ל-Nisos כדי לספק לתעשייה מודיעין על איומים בסייבר as-a-Service

השילוב בין מודיעין האיומים המוביל בתעשייה לבין שירותי ניטור המודיעין המנוהלים יסייע לחברות בחיזוק האנליזה וההגנה בסייבר

סייברסיקסגיל ונקסוס. יחצ,
סייברסיקסגיל ונקסוס/יחצ

חברת Cybersixgill, ספקית גלובלית של מודיעין על איומים בסייבר, מודיעה על שותפות אסטרטגית עם Nisos, ספקית מובילה של שירותי מודיעין מנוהלים. השותפות נועדה לגשר על הפער שבין מודיעין לבין נקיטת פעולה בעקבותיו, באמצעות שירות משולב של מודיעין איומים מנוהל.

דרך השותפות, שתי החברות מאפשרות ללקוחות להפוך את מודיעין איומי הסייבר המוביל בשוק של Cybersixgill ל"מבצעי", עם השירותים המנוהלים של Nisos. הצעת הערך המשותפת של מודיעין האיומים כשירות - Intelligence-as-a-Service - מהווה מכפיל כוח לארגונים, ובפרט לארגונים עם משאבי ניתוח מודיעין מוגבלים. כעת יעמדו לרשותם שירותים ותמיכה המאפשרים לנקוט גישה פרואקטיבית ביחס למודיעין איומי הסייבר ולחזק את ההגנה.

השותפות משלבת את המומחיות ברמה העולמית, שיש לצוות האנליסטים של Nisos, עם מאגר הידע המודיעיני העצום של Cybersixgill - אוסף המידע הרחב ביותר שקיים, הניזון ממיליוני מקורות ברשת העמוקה והאפלה. יחד, שתי החברות מספקות ללקוחות את הפתרון האולטימטיבי בבצוע מודיעין האיומים הרלוונטי ספציפית עבורם מבחינת העסק, התעשייה, הגיאוגרפיה ועוד.

שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill: "לקוחות של שירותי אבטחת מידע נעדרים משאבים רלוונטיים. הם מצפים מהספק שלהם שינחה אותם, כיצד עליהם לפעול כדי לצמצם את הסיכון. הם מעוניינים בשותף שיסייע להם באופן פרואקטיבי לשפר את מידת הבשלות בהגנה בסייבר ולתעדף באופן יעיל יותר את מאמצי אבטחת המידע. עם שירותי ניטור המודיעין המנוהלים של Nisos ומודיעין האיומים המקיף של Cybersixgill מהרשת העמוקה, האפלה והגלויה, חברות מבטיחות לעצמן את התמיכה הנדרשת והדאטה הרלוונטי כדי לזהות ולהגיב פרואקטיבית לאיומים המציבים את הסיכון הגבוה ביותר לעסק, בטרם יהפכו לנשק במתקפה. בכך, אותן חברות יכולות להגן הן על הנכסים שלהן והן על שורת הרווח".

דיוויד אטו, מנכ"ל Nisos: "האנליסטים שלנו עושים שימוש יומיומי בתוצרים של Cybersixgill. בזכות שותפות עם ספקית בעלת ערך מסדר גודל שכזה, הצוות שלנו יכול להגדיל ולהתאים את השירותים למאגר לקוחות רחב ומגוון, כשכל לקוח מקבל את מודיעין האיומים הרלוונטי והמזוקק לצרכיו. המומחיות העמוקה והניסיון המעשי הרחב שלנו במודיעין על איומי סייבר, בצד יכולות התקשורת הרב-לשוניות, מאפשרים לנו להצביע על יריבים ברשת העמוקה והאפלה ולייצר עמם אינטראקציה באופן מיומן, על מנת להבין טוב יותר את דפוסי הפעולה וההתנהגות שלהם. בנוסף, אנחנו יכולים לזהות ולספק ללקוחות את המודיעין והשיוך הנחוצים להם לבלימת איומים דחופים, לפני שיסבו נזק כלשהו לארגון".

מבצוע של מאגר המודיעין הרחב ביותר מהרשת העמוקה והאפלה

Cybersixgill מייצרת מודיעין על איומי סייבר בזמן אמת ובאופן תכליתי. היא מנגישה לצוותי אבטחת המידע את האוסף המקיף ביותר שיש כיום בתעשייה של מודיעין עתיר הקשר מתוך הרשת העמוקה, האפלה והגלויה. במקביל, לאנליסטים של Nisos מומחיות רבה בכל מה שנוגע למינוף הפתרון של Cybersixgill בזיהוי אינדיקציות מוקדמות לסיכון, בתעדוף איומים פוטנציאליים, בביצוע חקירות עומק ובמתן התרעה ללקוחות על האיומים הרלוונטיים ביותר לארגון ולפרופיל הסיכון שלו.

השירות המשולב של מודיעין איומים מנוהל מקנה מספר יתרונות משמעותיים לחברות, הזקוקות לתוספת משאבים על מנת לעכל את הדאטה והתובנות ולהפוך אותם למבצעיים. בין היתרונות הללו:

  • מודיעין איומים מקיף: בסיס הנתונים של Cybersixgill, הרחב ביותר שישנו, מאפשר ל-Nisos לספק את מודיעין האיומים המקיף והמעודכן ביותר. הדאטה בעל הערך העצום הזה מבטיח ללקוחות שיישארו מעודכנים באשר לסיכונים חדשים ולאיומים העלולים להשפיע עליהם.
  • אנליזה ראשונה במעלה: לצוות האנליסטים של Nisos יש מומחיות וניסיון ענפים בניתוח מודיעין על איומי סייבר ובהפקת תוצר מודיעיני מוגמר עם תובנות שניתן לפעול על פיהן. Nisos יכולה לסייע לחברות להבין את משמעותו של כל איום ביחס אליהן, ולספק להן המלצות ספציפיות באשר לפעולות שיש לנקוט כדי להפחית סיכונים דחופים.
  • מודיעין בהתאמה אישית: הפתרונות מותאמים לצרכיה של כל חברה וחברה. Nisos עובדת עם הלקוחות על מנת שיבינו טוב יותר את העסק, את פרופיל הסיכון ואת יעדי אבטחת המידע, ומספקת להם מודיעין איומים רלוונטי עבורם ושניתן לפעול על פיו.
  • פישוט פעולות: השירות המנוהל של Cybersixgill ו-Nisos מפשט את האיסוף והמבצוע של מודיעין האיומים. יתרה מכך, Nisos מסייעת ללקוחות להבין ולהוציא לפועל את הפעולות הנדרשות, מה שמאפשר להם להתמקד בעסקי הליבה.
  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully